plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۸۴۱۸

ترامپ: اجازه نمی‌دهیم کرونا به چالش اقتصادی بلند مدت برای آمریکا تبدیل شود

رئیس جمهور آمریکا بامداد سه‌شنبه در کنفرانس خبری درباره آخرین تحولات این کشور برای مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت که واشنگتن اجازه نخواهد داد که ویروس کرونا به چالش اقتصادی بلند مدت برای آمریکا تبدیل شود.
ترامپ: اجازه نمی‌دهیم کرونا به چالش اقتصادی بلند مدت برای آمریکا تبدیل شود
به گزارش ایصال نیوز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بامداد سه‌شنبه گفت که انتظار دارد طی 3 الی 4 ماه آینده اوضاع اقتصادی آمریکا به شرایط عادی بازگردد. وی که در یک کنفرانس خبری صحبت می‌کرد، افزود: «آمریکا ایجاد نشده که تعطیل شود و در پایان دوره 15 روزه، ما درباره زمان بندی بازگشایی تصمیم گیری خواهیم کرد.»

رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد که هم اکنون زمان مناسبی برای تسویه حساب‌های سیاسی نبوده و به همکاری با جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها درباره بسته اقتصادی ادامه خواهد داد.

ترامپ اضافه کرد: «ما نمی‌توانیم اجازه دهیم که درمان بدتر از خود چالش ویروس کرونا باشد و تست‌های کلینیکی در نیویورک درباره استفاده از داروی مالاریا برای درمان مبتلایان به ویروس کرونا از فردا آغاز خواهد شد.»

وی بار دیگر تاکید کرد: «این یک چالش پزشکی است و ما اجازه نخواهیم داد که این به یک چالش اقتصادی طولانی مدت تبدیل شود. اجازه نخواهیم داد این اتفاق بیفتد.»

رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد: «ویروس کرونا تا کنون 148 کشور جهان را درگیر کرده است و سریعتر از آنچه که برخی فکر می‌کنند در جنگ بر این ویروس پیروز خواهیم شد.»

بر اساس آخرین آمار،‌ شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به بیش از 44 هزار نفر رسیده و قربانیان این ویروس نیز در این کشور به 572 نفر رسیده اند.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما