plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
کد مطلب : ۸۰۱۶
همزمان با آزادسازی شهر سراقب سوریه

رژیم صهیونیستی یک خودروی غیرنظامی را در جنوب سوریه هدف گرفت

در حالی که ارتش سوریه در شمال غرب و اطراف ادلب مشغول مبارزه با تروریست های مورد حمایت ترکیه است، رژیم صهیونیستی یک خودروی غیرنظامی را در استان القنیطره در جنوب دمشق با یک فروند موشک هدف قرار داد.
رژیم صهیونیستی یک خودروی غیرنظامی را در جنوب سوریه هدف گرفت
به گزارش ایصال نیوز، خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) از شلیک یک موشک توسط رژیم صهیونیستی از منطقه جولان اشغالی به سمت یک خودروی غیرنظامی در منطقه عین التینه در استان القنیطره و انفجار آن خبر داد.

به گفته منابع محلی به دنبال اصابت این موشک به خودروی مذکور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی بر فراز منطقه مجدل شمس در جولان اشغالی و جبل الشیخ در حومه جنوب شرق دمشق در حال پرواز هستند.

از سوی دیگر سانا گزارش داد: یگان های ارتش سوریه پس از درگیری های شدید با گرو های تروریستی که مورد حمایت رژیم ترکیه هستند ، وارد شهر مهم سراقب شدند و در حال پاکسازی بقایای گروه‌های تروریستی در این شهر هستند.

در همین حال وزارت خارجه سوریه روز دوشنبه در بیانیه ای تأکیدکرد که ترکیه بار دیگر نشان داد که نظام حاکم بر این کشور، از رهگذر تجاوزات و عدم پایبندی خود به توافقات روند آستانه و توافق سوچی، هیچ گونه صداقتی ندارد. سوریه همچنان با گروههای تروریستی مبارزه می‌کند، آنان را مفتضحانه شکست می‌دهد و قصد دارد با تجاوز آشکار ترکیه، با قاطعیت مقابله کند و جلوی تمامی مداخلات ترکیه را برای حفظ تمامیت ارضی خود بگیرد. 

دمشق در پایان از جامعه بین‌الملل خواست، نقض آشکار حقوق بین‌الملل را محکوم کرده و از رفتارهای اردوغان برای حمایت از تروریسم جلوگیری کند.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما