plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۷۶۳۳

تروریست های تحت حمایت ترکیه یک بالگرد سوری را سرنگون کردند

حمله جنگنده های روسیه به پایگاه ترکیه در حومه حلب
وزارت دفاع سوریه از سقوط یک بالگرد ارتش سوریه به دست تروریست‌های تحت حمایت ترکیه در ادلب خبر داد. چندساعت پس از این حمله ، جنگنده های روسیه یک پایگاه ترکیه در حومه غربی حلب را مورد هدف قرار دادند.
تروریست های تحت حمایت ترکیه یک بالگرد سوری را سرنگون کردند
به گزارش ایصال نیوز، یک منبع آگاه در وزارت دفاع سوریه عصر روز سه شنبه از اصابت موشک تروریست ها به یک فروند بالگرد نظامی ارتش سوریه در حومه ادلب خبر داد.

بر اساس این منبع، موشک از سوی تروریست های تحت حمایت ترکیه به سمت این بالگرد نظامی شلیک شده و در جریان این حمله تروریستی بالگرد مذکور سقوط کرده و سرنشین آن نیز کشته شد.

از سوی دیگر به گزارش العالم، جنگنده های روسیه چند ساعت بعد یک پایگاه نظامی را که محل تمرکز نظامیان ترکیه بود،در حومه غربی حلب مورد حمله قرار دادند. جزئیات بیشتری از این حمله منتشر نشده است.

گفتنی است، آخرین خبرها از شمال سوریه حاکی است؛ علی رغم تهدیدهای مکرر ارتش ترکیه برای توقف پیشروی‌های نیروهای سوری برای آزادسازی مناطق تحت اشغال تروریست‌های مورد حمایت ترکیه در حلب و ادلب، ارتش سوریه بعد از ظهر امروز سه‌شنبه روستاهای «خان العسل» و «کفرنوران» را در غرب استان حلب از تروریست‌ها پس گرفت.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما