plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
کد مطلب : ۷۳۵۰
در مراسم تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره)

سلطانی‌فر: ملت با عزمی راسخ در مقابل تهدیدهای ظالمانه ایستاده است

ظرف چند روز آینده سرمربی تیم ملی مشخص خواهد شد
وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: در شرایطی که امروز تحت شدید ترین، ناعادلانه‌ترین و ظالمانه ترین ترین تهدیدها هستیم و فشار زیادی در تمام عرصه ها به ملت وارد می کند اما ملت نشان داد با عزمی راسخ در مقابل این تهدید ها همانند چهل  و یک سال گذشته ایستاده است.
سلطانی‌فر: ملت با عزمی راسخ در مقابل تهدیدهای ظالمانه ایستاده است
به گزارش ایصال نیوز، دکتر مسعود سلطانی فر در مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام راحل اظهار داشت : ان‌شاءالله بتوانیم سکان را بخوبی به دست نسل های بعدی بدهیم و نسل‌های بعدی هم بتوانند حافظان خوبی برای ارزش های انقلاب و تمامیت ارضی و دستاوردهای نظام باشند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ملت ایران در چهل  و یک سال گذشته در همه عرصه ها و صحنه ها از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی با همه توان دفاع کرده است، اظهار داشت: این بار هم با حضور در مرقد مطهر با آرمان امام خمینی(ره) و آرمان و رهنمود های مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرد.

دکتر سلطانی فر تصریح کرد: در شرایطی که امروز تحت شدید ترین، ناعادلانه‌ترین و ظالمانه ترین ترین تهدیدها هستیم و فشار زیادی در تمام عرصه ها به ملت وارد می کند اما ملت نشان داد با عزمی راسخ در مقابل این تهدید ها همانند چهل  و یک سال گذشته ایستاده است. ورزش و جوانان در کنار همه مردم در تمام مراسم و برنامه ها حاضر می شود. به ویژه اینکه راهپیمایی و رفراندوم 22 بهمن را داریم. جامعه ورزش و جوانان در انتخابات دوم اسفند که سرنوشت ساز است حضور گسترده خواهد داشت. تصور ما بر این است با وجود همه فشارها  و مشکلاتی که دشمن بر ما تحمیل می کند، وحدت و انسجام خوبی بین مردم وجود دارد. مردم در چهل و یک سال گذشته در همه صحنه ها  کارنامه خوبی از خود نشان داده‌اند و مطمئنم این بار هم در انتخابات دوم اسفند سربلند بیرون می آیند.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی مبنی بر این که تحریم ها چقدر بر روی ورزش ایران تاثیر گذار است، توضیح داد: امروز فشار دشمنان تنها متمرکز روی  مسائل بانکی، پولی و نفتی نیست. آمریکا با همه توان و نیرویی که در منطقه دارد به صحنه آمده  و در همه عرصه ها دارد فشار وارد می کند. از فرهنگ، هنر، علم و گردشگری گرفته تا ورزش. تلاش ما بر این بوده با فعال کردن دیپلماسی ورزش و ملاقات با مسئولان ورزش جهان و تعامل با کنفدراسیون های  آسیایی تلاش کنیم این فشار را کم کنیم اما در هر صورت این فشار و تهدیدها جدید و گسترده است و باید با وحدت و انسجام مراقبت لازم را انجام دهیم تا مشکلی پیش نیاید.

مسعود سلطانی فر با بیان اینکه من و آقای صالحی امیری با مسئولان IOC ملاقات و مذاکرات خوبی داشتیم تا این شرایط خاص را پشت سر بگذاریم و کاروان در المپیک حاضر شود، اظهار داشت: اراده ای بود که حتی میزبانی بازی های خانگی را از ما بگیرند اما تلاشی انجام شد و وحدتی که در کشور به وجود آمد و مردم هم خواستند در مقابل زیاده خواهی برخی مسئولان فدراسیون آسیایی بایستیم. در نهایت در یک توافق، توانستیم تمام میزبانی بازی های خانگی را بدون پیش شرط  بگیریم و فقط در دو بازی پلی آف، خارج از خانه حاضر شویم که دو تیم فوتبال ما با موفقیت مثال زدنی توانستند این دو بازی را پشت سر بگذارند. دو تیم ما ثابت کردند فوتبال ایران از تمام تیم های آسیایی سرتر است و می تواند پایش را از آسیا فراتر بگذارد. در هر صورت این فشار و مشکلات وجود دارد باید با وحدت و هماهنگی از حق مردم و ورزشکاران دفاع کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: همکاران در فدراسیون فوتبال مشغول هستند و بررسی های خود را انجام می‌دهند. ظرف چند روز آینده سرمربی مشخص خواهد شد. اجازه دهید گزینه‌ها بررسی شود اعلام می‌کنیم.

گفتنی ست صبح امروز (دوشنبه) مراسم تجدید بیعت جامعه ورزش و جوانان با آرمان‌های رهبر کبیر جمهوری اسلامی ایران و اندیشه‌های مقام معظم رهبری با حضور مسعود سلطانی فر و سید رضا صالحی امیری، در مرقد مطهر امام راحل و در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد. شرکت کنندگان در این مراسم،با نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان والای امام خمینی (ره)، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/*
۱۳
مرجع : وزارت ورزش و جوانان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما