plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۶۶۵۰

حملات موشکی رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق

رژیم صهیونیستی یکشنبه شب و بامداد دوشنبه با چندین فروند موشک مناطقی در جنوب دمشق، فرودگاه حماه و فرودگاه تیفور را هدف قرار داد. سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه، تعدادی از موشک های شلیک شده را شناسایی و منهدم کرد.
حملات موشکی رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق
به گزارش ایصال نیوز، «سانا» خبرگزاری رسمی سوریه، بامداد دوشنبه از حمله موشکی اسرائیل به سوریه خبر داد.

بر اساس این گزارش، سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه با شناسایی موشک های شلیک شده و رهگیری آنها موفق به سرنگونی یکی از موشک‌ها در منطقه "عقربا" در حومه دمشق شد.

تلویزیون سوریه نیز ضمن اعلام انهدام یک پهپاد متخاصم، به نقل از یک منبع نظامی بدون اشاره به نوع جنگنده‌های دشمن و تعداد موشک‌ها و میزان خسارت ها، از مقابله با حملات دشمن متخاصم و انهدام یک موشک خبر داد.

ارتش سوریه همچنین اعلام کرد، سامانه پدافندی سوریه یکشنبه شب، حمله پهپادهای ناشناس در استان "حماه" واقع در شمال غرب این کشور را نیز شناسایی و دفع کرده است.

اسکای نیوز به نقل از منابع خود گزارش داد، شب گذشته چهار فروند موشک کروز رژیم صهیونیستی از سوی سواحل لبنان به سمت اطراف دمشق شلیک شده است و در پی آن صدای حداقل چهار انفجار در دمشق پایتخت سوریه شنیده شده است. 

از سوی دیگر العربیه گزارش داد یکشنبه شب، ناوچه های رژیم صهیونیستی با موشک، منطقه سیده زینیب در جنوب دمشق، فرودگاه حماه و فرودگاه تیفور(T4) را مورد هدف حمله قرار داده اند. بر اساس گزارش العربیه همزمان چهار فروند جنگنده رژیم صهیونیستی، در منطقه سوریه و لبنان مشاهده شده اند.

اگر چه هنوز رژیم صهیونیستی به انجام این حملات اعتراف نکرده است اما وزیر دفاع این رژیم چند روز قبل تهدید کرده بود به حملات خود به سوریه و پایگاه های ایران در سوریه گسترده تر از گذشته، ادامه خواهد داد. 

انتهای پیام/*
۲
مرجع : سانا سوریه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما