plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۶۵۹۹
پیش بینی هواشناسی

هشدار آلودگی پنج روزه هوا در شهرهای بزرگ

آلودگی هوا در هفته آینده افزایش می یابد
به دلیل پایداری جو ‌افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای بزرگ، پرجمعیت و صنعتی رخ می‌دهد و این شرایط تا روز چهارشنبه چهارم دی‌ماه ادامه دارد. دمای هوا نیز سردتر می شود
هشدار آلودگی پنج روزه هوا در شهرهای بزرگ
به گزارش ایصال نیوز، براساس پیش بینی سازمان هواشناسی، در این راستا کاهش کیفیت هوا تا حد ناسالم برای گروه‌های حساس در اوایل هفته آینده خواهد بود و در صورت عدم کاهش منابع آلاینده شهری، رسیدن آلودگی هوا به حد ناسالم برای همه گروه‌ها دور از انتظار نیست. آسمان تهران صاف همراه با غبار محلی و روز شنبه صاف و غبار آلود خواهد بود.

همچنین مدیر مرکز پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اعلام کرد: از امروز تا اواخر هفته آینده در اغلب مناطق کشور جوی پایدار حاکم است و این سبب می‌شود در شهرهای بزرگ و صنعتی افزایش غلظت آلاینده‌های جوی را داشته باشیم.

ضیائیان افزود: بر این اساس و به دلیل پایداری جو ‌‌از امروز افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای بزرگ، پرجمعیت و صنعتی رخ می‌دهد و این شرایط تا روز چهارشنبه چهارم دی‌ماه ادامه دارد. وی هشدار داد در صورت عدم کاهش منابع آلاینده شهری، رسیدن آلودگی هوا به حد ناسالم برای همه گروه‌ها دور از انتظار نیست.

مدیر مرکز پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: توصیه می‌شود خودداری از تردد غیرضروری در سطح شهر خصوصاً برای کودکان، افراد مسن و بیماران تنفسی و قلبی، در دستور کار باشد.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما