plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۶۵۲۴
همزمان با سفر احتمالی ترامپ به تلاویو

سفر پوتین به فلسطین اشغالی برای شرکت در مراسم هولوکاست

سخنگوی کرملین اعلام کرد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اوایل ماه ژانویه 2020 به سرزمین های اشغالی سفر خواهد کرد. این سفر برای شرکت در مراسم‌ مربوط به «هولوکاست» است که با شرکت مقام‌های چندین کشور برگزار می‌شود.
سفر پوتین به فلسطین اشغالی برای شرکت در مراسم هولوکاست
به گزارش ایصال نیوز، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگاران در خصوص احتمال دیدار «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در فلسطین اشغالی گفت که مقدمات سفر ماه ژانویه (دی ماه) پوتین درحال انجام است، اما مسکو از سفر احتمالی ترامپ به فلسطین اشغالی در تاریخ همزمان با سفر رئیس‌جمهور روسیه اطلاعی ندارد.

به نوشته خبرگزاری «تاس»، پسکوف در این خصوص گفت: «ما نمی‌دانیم که آیا ترامپ آنجا خواهد بود یا خیر، اما در حال حاضر مقدمات سفر رئیس‌جمهور روسیه درحال انجام است».

این سفر برای شرکت در مراسم‌های مربوط به «هولوکاست» است که با شرکت مقام‌های چندین کشور برگزار می‌شود. از این رو، این سفر، رسمی محسوب نمی‌شود.

ولادیمیر پوتین در دیدار ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور ماه) خود با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از قصد خود برای سفر به فلسطین اشغالی در اوایل سال ۲۰۲۰ خبر داده بود. 

گفتنی است علی رغم حضور گسترده نظامی روسیه در سوریه، روابط استراتژیک روسیه با رژیم صهیونیستی طی سالهای اخیر افزایش یافته است و پوتین نیز در سفر سه ماه قبل نتانیاهو به سوچی روسیه، بر این نکته تأکید کرد.

شرکت ولادیمیر پوتین در مراسم هولوکاست در اسرائیل، دهن کجی آشکار او به مسلمانان ارزیابی می شود.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما