plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
کد مطلب : ۶۲۸۵

آغاز نشست کمیسیون مشترک برجام با یک ساعت تاخیر

چهاردهمین نشست کمیسیون مشترک برجام (برنامه جامع اتمی مشترک) میان ایران و کشورهای 1+4 روز جمعه و با یک ساعت تاخیر در وین آغاز به کار کرد.
آغاز نشست کمیسیون مشترک برجام با یک ساعت تاخیر
به گزارش ایصال نیوز، چهاردهمین نشست کمیسیون مشترک برجام (توافق جامع اتمی) با حضور اعضای برجام، در سطح معاونان و مدیران کل سیاسی ایران و گروه 1+4 در وین پایتخت اتریش در میان تدابیر شدید امنیتی درحال برگزاری است.

این نشست که با حضور مقامات ایران و انگلیس، آلمان، فرانسه، چین و روسیه برگزار می‌شود، کار خود را با یک ساعت تاخیر آغاز کرده است.

این جلسه به ریاست هلگا اشمید، دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا، سیدعباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه ایران و نمایندگان انگلیس، آلمان، فرانسه، چین و روسیه در ساختمان نمایندگی اتحادیه اروپا برگزار می‌شود.

پیش از این نشست‌های کمیسیون مشترک برجام معمولا در هتل کوبورگ وین انجام می‌شد. گفته می‌شود احتمال برگزاری تجمع تعدادی از مخالفان نظام اسلامی ایران باعث شده که هیات ایرانی خواهان تغییر مکان برگزاری این نشست شود.

هیات ایرانی شرکت کننده در این نشست تهدید کرده بود در صورت عدم تغییر محل برگزاری نشست، محل مذاکرات را ترک و در نشست کمیسیون مشترک شرکت نخواهد کرد. سرانجام اعضای کمسیون، تسلیم خواسته ایران برای تغییر محل مذاکرات شدند.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : آناتولی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما