plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۹
کد مطلب : ۶۱۰۳
در پی شدت گرفتن نا آرامی ها در شهر نجف

کنسولگری ایران در نجف اشرف توسط آشوبگران به آتش کشیده شد

اعلام مقررات منع آمد و شد در نجف اشراف
حوالی ساعت 22 چهارشنبه شب و به دنبال شدت گرفتن ناآرامی ها در شهر نجف اشرف، کنسولگری ایران مورد حمله قرار گرفت. پس از حملۀ عده ای از معترضان عراقی به کنسولگری ایران و عقب نشینی نیروهای امنیتی عراق از محوطه این ساختمان، بخش هایی از آن توسط نفوذی ها طعمه حریق شد. دقایقی قبل از اشغال کنسولگری ایران، هیأت دیپلماتیک ایرانی به سلامت خارج شده بودند.
کنسولگری ایران در نجف اشرف توسط آشوبگران به آتش کشیده شد
به گزارش ایصال نیوز، خبرهای منتشر شده از سوی پلیس حاکی از آن است که افراد نفوذی لاستیک ها را در خیابان نزدیک به کنسولگری ایران درنجف آتش زده و سپس به نیروهای مسوول تامین امنیت کنسولگری حمله کرده اند.

در همین حال شبکه العالم گزارش داد که استاندار نجف فردا (پنجشنبه) را به علت مسدود شدن اکثر راه ها به سبب تشدید ناآرامی ها در این استان، تعطیل رسمی اعلام کرده است.

بنا بر این گزارش، نیروهای امنیتی، هیات دیپلیماتیک ایران در ساختمان کنسولگری را تحت حفاظت از ساختمان خارج کرده اند.

تشدید ناآرامی ها در حالی است که استاندار نجف عراق ساعتی قبل در واکنش به تشدید اعتراض‌ها در این استان، ضمن حمایت از اعتراض‌های مسالمت‌آمیز در باره تلاش برخی از «آشوبگران» برای ایجاد فتنه در این استان شیعی هشدار داده بود.

از سوی دیگر المیادین گزارش داد، ساختمان کنسولگری ایران در نجف پس از اشغال توسط آشوبگران، به آتش کشیده شد.
با شدت گرفتن درگیری ها در نجف و کربلا، نیروهای امنیتی نجف با مسدود کردن همه راههای خروجی شهر نجف از اعلام حکومت نظامی و مقررات منع رفت و آمد در این شهر خبر داد.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما