plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱
کد مطلب : ۵۹۲۷

ترامپ: پلوسی و دموکراتها هیچ کاری نخواهند کرد

رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد جمهوری‌خواهان در اوج اتحادشان هستند و در جریان استیضاح، دموکرات‌ها علیه ترامپ کاری از پیش نخواهند بود، این در حالی‌ست که «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان، ترامپ را برای شرکت در کمیته‌های کنگره فراخوانده بود.
ترامپ: پلوسی و دموکراتها هیچ کاری نخواهند کرد
به گزارش ایصال نیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه جمهوری‌خواهان در اوج اتحادشان هستند، گفت که نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان این کشور هیچ کاری نخواهد کرد.

ترامپ اقدامات برای عزل خود را "جعلی" توصیف کرد. وی در پیامی در توییتر نوشت: جمهوری‌خواهان تا به الآن به این سطح متحد نبوده‌اند، آنچه که در حال حاضر رخ می‌دهد، اقدامات جعلی گسترده‌ای است که رسانه‌های دروغین و حزب دموکرات علیه ملت آمریکا آن را راهبری می‌کنند. قانون توسط پلوسی جعل می‌شود، اما ما برنده هستیم و در آینده نیز برنده خواهیم بود.

از سوی دیگر، به گزارش بامداد دوشنبه آسوشیتدپرس، پلوسی نماینده دموکرات ایالت کالیفرنیا گفت: «دونالد ترامپ» اگر بخواهد، می‌تواند به کنگره بیاید و صحبت کند و همه حقیقتی که از آن مطلع است را بگوید. شومر سناتور دموکرات ایالت نیویورک هم اظهار داشت: ترامپ اگر از چیزهایی که می‌شنود، خوشش نمی‌آید، نباید درباره آن توئیت کند. او باید به کمیته بیاید و پس از سوگند خوردن، شهادت بدهد.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما