plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۵۹۲۳

هنیه: نبرد ما تنها با بیرون راندن اشغالگران از فلسطین پایان می‌یابد

« اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بر ادامه مبارزه با رژیم صهیونیستی و گرفتن انتقام خون شهدای نوار غزه از این رژیم تاکید کرد و افزود: انتقام خون شهدای فلسطینی را از رژیم صهیونیستی خواهیم گرفت.
هنیه: نبرد ما تنها با بیرون راندن اشغالگران از فلسطین پایان می‌یابد
به گزارش ایصال نیوز، هنیه این مطلب را در مراسم مجلس ختم خانواده « السوارکه » که در تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه هشت تن از اعضای خود را از دست دادند، اعلام کرد.

هنیه گفت: تنش اخیر نظامی رژیم صهیونیستی علیه غزه پایان یافت اما نبرد با این رژیم تنها با بیرون راندن اشغالگران از سرزمین اشغالی فلسطین و بیت المقدس و مسجد الاقصی پایان خواهد گرفت.

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: مقاومت ما در تنش اخیر نظامی رژیم صهیونیستی پیروز شد البته این پیروزی را مدیون تعداد موشک های شلیک شده به سوی دشمن و تلفات حاصل از آنها نیستیم بلکه پیروزی ما حاصل آن است که مقاومت توانست رژیم صهیونیستی را به طور کامل فلج کند. وی از قتل عام خانواده السوارکه به عنوان یک « کشتار وحشتناک» نام برد که به « سلسله کشتارهای شکل گرفته توسط این رژیم جنایتکار افزوده شد.»

هنیه توضیح داد: وقتی محاسبات دشمن صهیونیست برهم می خورد و مقاومت توان صهیونیست ها را فلج می کند، به کشتار کورکورانه و ارتکاب چنین جنایاتی متوسل می شود.

شایان ذکر است ارتش رژیم صهیونیستی جمعه گذشته به کشتار خانواده هشت نفره السوارکه در نوار غزه اعتراف کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی از سپیده دم سه شنبه تا سپیده دم پنجشنبه هفته گذشته عملیات نظامی علیه غزه انجام داد که با ترور « بهاء ابوالعطاء » یکی از فرماندهان برجسته « گردان های القدس» شاخه نظامی جنبش « جهاد اسلامی» و همسرش آغاز شد و منجر به شهادت ۳۴ فلسطینی از جمله ۸ کودک و ۳ زن و زخمی شدن ۱۱۱ تن دیگر گردید.

انتهای پیام/*
۴
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما