plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۵۵۴۰

رژیم صهیونیستی پایگاه‌های مقاومت در غزه را بمباران کرد

رژیم صهیونیستی بامداد شنبه چند نفطه از نوار غزه را هدف حمله هوایی خود قرار داد. در پی این حمله یک فلسطینی به شهادت رسید و تعدادی نیز زخمی شدند.
رژیم صهیونیستی پایگاه‌های مقاومت در غزه را بمباران کرد
به گزارش ایصال نیوز، نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی برای دومین روز پیاپی، بامداد شنبه در پاسخ به شلیک چند موشک از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی، مواضع مقاومت در غزه را هدف قرار داد. منابع فلسطینی خبر دادند که جنگنده‌های اسرائیلی پایگاه مقاومت فلسطین در شمال بیت لاهیا در شمال غزه را هدف قرار دادند.
شبکه العربیه گزارش داد که همزمان آژیر خطر در شهرک‌های اطراف نوار غزه به صدا درآمده است. جنگنده‌های اسرائیلی بامداد شنبه همچنین پایگاه مقاومت در غرب خانیونس در غزه را بمباران کردند.
شبکه المیادین گزارش داد که پدافند هوایی مقاومت به سمت جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در شمال غزه شلیک کرد.
منابع خبری می‌گویند که در این حمله هوایی، تعدادی از نیروهای محور مقاومت زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.
ارتش رژیم صهیونیستی گفت که حمله هوایی بامداد شنبه به مواضع مقاومت، در واکنش به شلیک شب گذشته چند موشک از غزه به جنوب اراضی اشغالی صورت گرفته است. روزنامه يديعوت أحرونوت جمعه شب مدعی شد که حدود 10 موشک از نوار غزه به سمت شهرک صهیونیستی سديروت شلیک شده است.
بر اساس آخرین خبر، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه یک فلسطینی به نام احمد محمد الشحری به شهادت رسید.
انتهای پیام/*
۳
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما