plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۶
کد مطلب : ۵۴۳۰
فرمانده نیروهای دموکراتیک سوریه:

نفر دست راست ابوبکر البغدادی هم کشته شد

ابوحسن المهاجر سخنگوی داعش بود
مظلوم عبدی فرمانده نیروهای کُرد دموکراتیک سوریه(قسد) از هلاکت «ابوحسن المجاهد» دست راست ابوبکر بغدادی، خبر داد. خبر کشته شدن المجاهد که سخنگوی گروه تروریستی داعش نیز بود، ساعتی بعد از اعلام رسمی ترامپ مبنی بر کشته شدن البغدادی، اعلام شد.
نفر دست راست ابوبکر البغدادی هم کشته شد
مظلوم عبدی فرمانده نیروهای کُرد دموکراتیک سوریه(قسد) شامگاه یکشنبه اعلام کرد ابوحسن المجاهد بازوی دست راست ابوبکر بغدادی، طی عملیاتی کشته شد. المجاهد که سخنگوی داعش نیز بود، در روستای عین البیضه در حومه حلب شمالی نزدیک جرابلس در درگیری با نیروهای کرد قسد و تنها ساعاتی پس از هلاکت البغدادی، کشته شد.
فرمانده قسد افزود: این عملیات که عصر امروز و با هماهنگی اطلاعاتی میان نیروهای آمریکایی و قسد، در راستای تعقیب و دستگیری فرماندهان داعش انجام گرفت، ابوحسن المهاجر به دست نیروهای دموکراتیک کُرد به هلاکت رسید.
گفتنی است دونالد ترامپ امروز 27 اکتبر 2019 در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که ابوبکر البغدادی رهبر داعش به همراه محافظش و فرزندانش در روستای مرزی در ادلب سوریه مورد شناسایی و تعقیب قرار گرفت و لحظاتی قبل از دستگیری، در تونلی با کمربند انفجاری خود را منفجر کرد و  کشته شد. 
انتهای پیام/*
۴
مرجع : اسکای نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما