plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷
کد مطلب : ۵۳۲۷

ظریف درگذشت دختر سفیر ایران در روسیه را تسلیت گفت

شبکه اجتماعی سفارت ایران در مسکو ، درگذشت عارفه سنایی دختر مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه را روز سه شنبه به دلیل سکته مغزی اعلام کرد. دکتر ظریف وزیر امور خارجه با صدور پیامی حادثه غمبار را به سفیر ایران در مسکو تسلیت گفت.
ظریف درگذشت دختر سفیر ایران در روسیه را تسلیت گفت
به گزارش ایصال نیوز، بر اساس گزارش روز سه شنبه اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، ظریف در پیام تسلیت خود خطاب به مهدی سنایی افزود: خبر درگذشت فرزند گرامیتان موجب تاسف و تالم شد.
ظریف در ادامه این پیام می افزاید: بدینوسیله مصیبت وارده را تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می کنم.
علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی ایران نیز با صدور پیامی درگذشت «عارفه سنایی» فرزند سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه را تسلیت گفت.
همچنین رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت ناگهانی دختر مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه را تسلیت گفت.
 گفتنی است علت فوت دختر 28 ساله سفیر ایران در مسکو  را خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از شبکه تلگرام سفارت ایران در مسکو، سکته مغزی اعلام کرده است.
انتهای پیام/* 
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما