plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۳
کد مطلب : ۴۵۵۰

17 شهید و 5 زخمی در انفجار اتوبوسی در ورودی شهر کربلا

شامگاه جمعه براثر یک انفجار تروریستی در ورودی شهر کربلا 17 نفر عراقی شهید و 5 نفر مجروح شدند که 6 نفر از شهدا عضو یک خانواده هستند. مسئولان امنیتی کربلا ابتدا آمار شهدا را 9 نفر اعلام کردند اما به دلیل فوت تعدادی از زخمی ها به دلیل شدت سوختگی، آخرین آمار شهدای این انفجار 17 شهید اعلام شد
17 شهید و 5 زخمی در انفجار اتوبوسی در ورودی شهر کربلا
به گزارش ایصال نیوز، براثر انفجار تروریستی ناشی از بمب کارگذاشته شده در داخل خودرو در شامگاه جمعه در شهر کربلا، 17نفر عراقی شهید و 5 نفر مجروح شدند.
به گزارش سومریه نیوز، انفجار این بمب منجر به آتش گرفتن و انهدام اتوبوس در ورودی کربلا شد و تعدادی نیز دچار سوختگی شدید شدند.
همچنین به گزارش العالم، یک منبع امنیتی وزارت کشور عراق جزئیات انفجار یکی از ورودی های استان کربلا را بیان کرد و گفت: این شخص از منطقه جرف الصخر، بمب را داخل خودرو گذاشته است. این منبع افزود: اطلاعات درباره انفجار کربلا بیانگر این است که یک نفر از منطقه جرف الصخر در یکی از خیابان اصلی سوار خودرو می شود.
این منبع که خواست نامش فاش نشود گفت: این فرد یک کیلومتر پیش از ایست بازرسی بمبی داخل خودرو کار گذاشت که ابتدای ایست بازرسی 54 کربلا منفجر شد. 6 نفر از شهدا، اعضای یک خانواده بودند.
انتهای پیام/*
۱
مرجع : سومریه نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما