plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۴۲۸۳

جان بولتون فقط تصویر آدریان دریا را منتشر کرد!

تخلیه نفت «آدریان دریا» در بندر سوریه
«میدل ایست آی» اعلام کرد نفتکش آدریان دریا که چندی پیش توسط نیروهای انگلیسی در جبل الطارق توقیف شده بود، بخشی از محموله نفت خود را در یکی از بنادر سوریه تخلیه کرده است. امروز جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید تصویر «آدریان دریا 1» را در حالی که در بندر طرطوس سوریه پهلو گرفته است، منتشر کرد.
جان بولتون فقط تصویر آدریان دریا را منتشر کرد!
به گزارش ایصال نیوز، پایگاه خبری  انگلیسی «میدل ایست آی» به نقل از منابع غیررسمی اعلام کرد نفتکش آدریان دریا که چندی پیش توسط نیروهای انگلیسی در جبل الطارق توقیف شده بود، روز پنجشنبه موفق شده است که حداقل 55 درصد از 2 میلیون بشکه محموله نفت خود را در یکی از بنادر سوریه تخلیه کند.
سی ان ان نیز امروز شنبه گزارش داد که «جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید، تصویر ابرنفتکش ایرانی «آدریان دریا 1» را در حالی که در بندر طرطوس سوریه پهلو گرفته است، منتشر کرد!
در آخرین کارشکنی آمریکا برای جلوگیری از فعالیت این کشتی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران طی تماسی مستقیم با ناخدای کشتی پیشنهاد رشوه به وی داده بود تا کشتی را به بندری که قابل توقیف باشد ببرد.
گفتنی است ابرنفتکش آدریان دریا 1 همان گریس 1 است که پس از رهایی از توقیف در جبل الطارق، نام آن تغییر کرد و محموله نفتی 2 میلیون بشکه ای را با پرچم ایران به سواحل سوریه رساند.
انتهای پیام/*
۱۱
مترجم : احمد امینی
مرجع : الجزیره
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما