plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۴۲۰۲

30 کشته بر اثر آتش سوزی روی یک کشتی در ساحل کالیفرنیا

در پی حادثه آتش سوزی در یک کشتی در سواحل کالیفرنیا، یک تیم تحقیق و بازرسی از کالیفرنیا اعلام کرد بادقت و سرعت تمام به بررسی علل وقوع این حادثه مرگبار می پردازد.
30 کشته بر اثر آتش سوزی روی یک کشتی در ساحل کالیفرنیا
به گزارش ایصال نیوز، یک کشتی با 34 سرنشین و خدمه در اثر آتش سوزی مهیب در ساحل جزیره سانتاکروز آمریکا غرق شد و به عمق 60 متری فرو رفت. بیل برون پلیس گارد ساحلی سانتا باربره، به خبرنگاران گفت، سه شنبه شب (صبح چهارشنبه به وقت ایران) بدنبال  آتش سوزی در یک کشتی به طول 23 متر، در سواحل کالیفرنیا، در نزدیکی ونتورا در منطقه سانتا کروز، تیم های امداد و نجات به به محل حادثه اعزام شدند، اما متاسفانه اکثر 34 سرنشین و خدمه کشتی بشدت سوخته اند و تا کنون چندین جسد سوخته از کشتی بیرون کشیده شده اند.
در پی این حادثه دردناک، یک تیم تحقیق و بازرسی از کالیفرنیا اعلام کرد بادقت و سرعت تمام به بررسی علل وقوع این حادثه می پردازد.
برخی خبرها حاکیست تعداد اجساد سوخته شده بیش از 30 تن می باشد. هنوز علت این آتش سوزی اعلام نشده است. کشته شدگان در سنین بین 17 تا 60 سال بوده اند و اکثرا از اهالی منطقه سانتاکروز بوده اند. احتمال داده می شود افراد این کشتی با توجه به ساعات پایانی شب و به دلیل اینکه در خواب بسر می بردند فرصت استفاده از قایق نجات و فرار نداشته اند.
انتهای پیام/* 

 
۹
مرجع : اسکای نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما