plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷
کد مطلب : ۴۱۳۷

حزب‌ الله لبنان از حمله به یک هدف اسرائیلی خبر داد

حزب الله لبنان از انهدام یک خودروی نظامی صهیونیست‌ها در شمال سرزمین اشغالی و کشته و زخمی شدن سرنشینان آن خبر داد. ارتش رژیم صهیونیستی نیز خبر داد که از مرز لبنان به سوی یکی از شهرک‌های اسرائیلی در نزدیکی مرز موشک ضد تانک شلیک شده است.
حزب‌ الله لبنان از حمله به یک هدف اسرائیلی خبر داد
به گزارش ایصال نیوز، عصر امروز یکشنبه، حزب الله لبنان از انهدام یک خودروی نظامی صهیونیست‌ها در شمال سرزمین اشغالی و کشته و زخمی شدن سرنشینان آن خبر داد. حزب الله لبنان ساعتی قبل، با صدور بیانیه ای از اقدام گروه «شهیدان حسن زبیب و یاسر ضاهر» در انهدام یک خودروی نظامی در پادگان افیفیم واقع در شما فلسطین اشغالی و کشته و زخمی شدن افراد حاضر در آن خبر داد.
از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی، اعلام کردند که یک عصر امروز یکشنبه، یک موشک از لبنان به سوی شهرک «آفیفیم» در مناطق مرزی لبنان شلیک شده است. برخی رسانه‌ها خبر دادند که موشک ضد تانک شلیک شده از نوع کورنت می‌باشد و در نزدیکی شهرک یارون فرود آمده است.
ارتش رژیم صهیونیستی نیز با اعلام این خبر،‌ گفت که در حال بررسی این موضوع است.
بر اساس اعلام رسانه‌های رژیم صهیونیستی،‌ ارتش اسرائیلی از ساکنان شهرک‌های نزدیک مرز لبنان خواسته تا به پناهگاه‌ها بروند. تمامی شهرک‌هایی که در فاصله 4 کیلومتری مرز لبنان قرار دارند پناهگاه‌های خود را بازگشایی کرده‌اند.
در همین حال، خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز خبر داد که توپخانه رژیم صهیونیستی اقدام به بمباران اراضی لبنانی مقابل شهرک آفیفیم کرده‌اند.
شبکه خبری الحدث نیز اعلام کرد که مسیر مرزی با لبنان مسدود شده است. ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که شلیک موشک از اراضی لبنانی به سوی شهرک‌ اسرائیلی تلفاتی به همراه نداشته است.
سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان شب گذشته به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در مجمتع سید الشهدا (ع) در ضاحیه جنوبی بیروت بیان داشت: پاسخ به تجاوزگری اسرائیل امری قطعی است و تمام تهدیدها جلوی پاسخ و واکنش مقاومت را نخواهد گرفت.
انتهای پیام/*
۵
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما