plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۴۱۲۲
بمباران یمن توسط ائتلاف سعودی

عربستان محل نگهداری اسرا و زندانیان را بمباران کرد

شمار کشته ها و زخمی های این حمله به بیش از یکصد نفر رسید
منابع خبری روز یکشنبه گزارش دادند که در حمله هوایی عربستان سعودی به زندان «المقصوف» واقع در استان ذمار یمن تاکنون ۴۰ تن کشته و ۳۰ تن زخمی شدند.جنگنده های ائتلاف سعودی دستکم هفت نوبت استان ذمار را بمباران کردند.
عربستان محل نگهداری اسرا و زندانیان را بمباران کرد
به گزارش ایصال نیوز، «عبدالقادر المرتضی» رئیس کمیته ملی امور اسرای یمن بامداد یکشنبه اعلام کرد که ائتلاف سعودی زندان «المقصوف» واقع در استان ذمار را بمباران کرده است.
عبدالقادر المرتضی افزود: در زندان المقصوف دهها تن از اسرای دشمن نگهداری می شد که تاکنون شماری در این حمله هوایی کشته یا زخمی شدند. بر اساس این گزارش، جنگنده های ائتلاف سعودی دستکم هفت نوبت استان ذمار را بمباران کردند. جنگنده بمب افکن های عربستان همچنین شنبه شب در ۱۱ نوبت شهرستان «حرض» واقع در استان حجه یمن را بمباران کردند.
سخنگوی وزارت بهداشت یمن نیز گفت: شمار کشته ها و زخمی های این حمله به بیش از یکصد نفر رسیده و عملیات کمک رسانی و بیرون کشیدن قربانیان از زیر آوارها ادامه دارد. وی همچنین از همه نهادهای بین المللی برای کمک به قربانیان حمله هوایی عربستان به زندان المقصوف درخواست کمک کرد. 
گفتنی است سخنگوی ائتلاف عربستان ساعتی قبل در توجیه این جنایت سعودی ها اعلام کرد منطقه بمباران شده در استان ذمار یمن، انبار نگهداری موشک و پهپاد انصارالله بوده است. 
انتهای پیام/*
۵
مرجع : المسیره
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما