plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۱۹۴۲
تداوم تنش ها در یمن

انصارالله: به 300 هدف استراتژيک و مهم در عربستان و امارات حمله می‌کنیم

خط لوله مرکزی نفت عربستان سعودی اولین هدف بود
یک سخنگوی وزارت دفاع یمن در صنعا اعلام کرد که انصارالله یمن ۳۰۰ نقطه حیاتی و مهم نظامی در عربستان و امارات را هدفگذاری نموده که در صورت ادامه بمباران یمن، این اهداف را مورد حمله قرار خواهد داد.هجوم پهبادی ۹ رمضان به لوله نفت سراسری عربستان اولین مورد از این ۳۰۰ هدف بود و حوثی ها برای اقدامات بعدی علیه متجاوزان نه تردید میکنند و نه درباره زمان و مکان آن منتظر اجازه کسی می مانند.
انصارالله: به 300 هدف استراتژيک و مهم در عربستان و امارات حمله می‌کنیم
به گزارش ایصال نیوز به نقل از المسیره یمن،وزارت دفاع یمن در صنعا در بیانیه ای اعلام کرد که در صورت ادامه حملات متجاوزان سعودی -اماراتی، 300 نقطه تعیین شده مهم و استراتژیک در عربستان سعودی و امارات متحده عربی را مورد هدف قرار میدهد. یک منبع نظامی ارتش انصارالله وابسته به حوثی ها در وزارت دفاع یمن تصریح کرد، حمله به خط لوله مرکزی نفت عربستان سعودی اولین هدف از این فهرست 300 هدفی است و هنوز 299 هدف که در میان آنها تاسیسات و پایگاههای مهم نظامی و حیاتی امارات متحده عربی و عربستان سعودی قرار دارند، وجود دارد، که بزودی مورد هدف قرار خواهد گرفت.
لازم به ذکر است که پیش از این حوثی‌های یمن با کمک هواپیماهای بدون سرنشین به خط لوله اصلی نفت عربستان حمله کردند که این حمله باعث آسیب رسیدن به ایستگاه های پمپاژ شده و عرضه نفت به خط لوله را به طور موقت متوقف نمود. بسیاری از شهرهای یمن، ماههاست که مورد بمباران شدید جنگنده بمب افکن های ائتلاف عربی به رهبری عربستان قراردارد و در اثر آن هزاران یمنی بیگناه کشته و زخمی شده اند.
انتهای پیام/*
۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما