plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۷
کد مطلب : ۳۹۱۶

حشد الشعبی عراق یک پهپاد ناشناس را ساقط کرد

حشد الشعبی عراق از انهدام یک فروند هواپیمای جاسوسی بر فراز یکی از مقرهای خود در نزدیک کمربندی امنیتی بغداد خبر داد. معاون فرماندهی حشد الشعبی دیروز تهدید کرده بود که از این پس هر پهپاد ناشناسی را که بر فراز پایگاههای این نیرو پرواز کند سرنگون خواهد کرد.
حشد الشعبی عراق یک پهپاد ناشناس را ساقط کرد
به گزارش ایصال نیوز، حشدالشعبی عراق شامگاه پنجشنبه ۳۱ اعلام کرد که پدافند هوایی الحشد الشعبی یک پهپاد ناشناس را هنگام پرواز بر فراز مقر تیپ ۱۲ خود، واقع در کمربند امنیتی بغداد مورد هدف قرار داده و منهدم کرده است. این بیانیه افزوده که «پدافند هوایی الحشد الشعبی، مأموریت هواپیمای دشمن را ناتمام گذاشت».
گفتنی است در پی بمباران یکی از انبارهای مهمات حشد الشعبی در پایگاه البلد، ابو مهدی المهندس معاون فرماندهی حشد الشعبی دیروز تهدید کرده بود که از این پس هر پهپاد ناشناسی را که بر فراز پایگاههای این نیرو پرواز کند سرنگون خواهد کرد. اظهارات وی مورد انتقاد مقامات عراقی قرار گرفت و عصر امروز در نشست مشترک رئیس جمهور، رئیس مجلس و نخست وزیر عراق، اعلام شد برای هماهنگی بهتر، بیانیه های نظامی رسمی عراق، صرفا توسط نخست وزیر یا وزارت دفاع عراق اعلام می گردد و سایر اظهارات، ابراز نظر شخصی تلقی می شود.
انتهای پیام/*
۳
مرجع : سومریه نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما