plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۳۷۶۲۳

بایدن مدعی آمادگی برخی کشورهای عربی برای به رسمیت شناختن اسرائیل شد!

رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد که تعدادی از کشورهای عربی، از جمله عربستان سعودی، "برای اولین بار آماده به رسمیت شناختن کامل اسرائیل هستند."
بایدن مدعی آمادگی برخی کشورهای عربی برای به رسمیت شناختن اسرائیل شد!
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز و به نقل از "سی ان ان"، بایدن مدعی شد: "من با عربستان سعودی و همه کشورهای عربی دیگر از جمله مصر، اردن و قطر در حال کار و گفت‌گو هستم. آنها آماده هستند تا برای اولین بار اسرائیل را به طور کامل به رسمیت بشناسند."

رئیس جمهور آمریکا که کشورش شریک جرم جنایات بی سابقه صهیونیست ها در غزه است، به لزوم طرحی برای نوار غزه پس از پایان جنگ اشاره کرد.

بایدن گفت: "زمانی که جنگ به پایان برسد، باید برای غزه برنامه ای وجود داشته باشد، این لازم نیست که امروز اتفاق بیفتد، اما باید در حال برنامه ریزی و پیشرفت باشد و من فکر می کنم ما می توانیم آن را انجام دهیم. "

ایالات متحده در سال 2020 روندی توطئه آمیز را با هدف عادی سازی روابط بین اسرائیل و کشورهای عربی آغاز کرد. در نتیجه این اقدام مجموعه ای از اسناد به امضا رسید که "پیمان صلح ابراهیم" نام گرفت و امارات، بحرین و مراکش به این توافقنامه پیوستند. مقامات فلسطینی از اقدامات کشورهای عربی برای عادی سازی روابط با اسرائیل انتقاد کردند. اسرائیل تا سال 2020 تنها با دو کشور عربی اردن و مصر روابط دیپلماتیک داشت.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما