plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۱
کد مطلب : ۳۷۴۰۷

موافقت دولت بایدن با تحویل سری جدید جنگنده‌های اف-۳۵ به رژیم صهیونیستی

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست گزارش داد که ایالات متحده در روزهای اخیر، مجوز انتقال میلیاردها دلار تسلیحات از جمله بمب و جنگنده‌های اف-۳۵ به فلسطین اشغالی را به صورت مخفیانه صادر کرده است.
موافقت دولت بایدن با تحویل سری جدید جنگنده‌های اف-۳۵ به رژیم صهیونیستی
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست گزارش داد که ایالات متحده در روزهای اخیر، مجوز انتقال میلیاردها دلار بمب و جنگنده به فلسطین اشغالی را به صورت مخفیانه صادر کرده است.

واشنگتن پست به نقل از مقامات پنتاگون و وزارت امور خارجه آمریکا در ۱۰ فروردین ماه گزارش داد که دولت آمریکا با دادن بمب‌ها و جنگنده‌های بیشتر به رژیم صهیونیستی از جمله ۲۵ فروند از جنگنده‌های اف-۳۵ برای قتل و کشتار مردم غزه موافقت کرده است.

بر اساس این گزارش، بسته تسلیحاتی جدید آمریکا شامل بیش از ۱۸۰۰ بمب ۹۰۰ کیلوگرمی مارک ۸۴ و ۵۰۰ بمب ۲۲۰ کیلوگرمی مارک ۸۲ است. شایان ذکر است واشنگتن ۳.۸ میلیارد دلار کمک نظامی سالانه به رژیم صهیونیستی ارائه می‌دهد.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا حمایت نظامی خود از اسرائیل را پس از آغاز نبرد طوفان الاقصی در ۷ اکتبر و علی‌رغم اینکه با انتقادات زیادی از داخل و خارج از آمریکا مواجه شد، افزایش داد.

ذکر این نکته ضروری است که موافقت آمریکا با انتقال این حجم از تجهیزات و تسلیحات به ارتش اسرائیل، گمانه‌زنی‌ها در خصوص قریب الوقوع بودن عملیات نظامی در جنوب لبنان یا منطقه رفح غزه را تقویت می‌کند.

صدور مجوز انتقال میلیاردها دلار بمب و جنگنده به ارتش رژیم صهیونیستی توسط آمریکا، همزمان با اعلام نگرانی این کشور در خصوص آغاز عملیات نظامی در منطقه رفح واقع در جنوب نوار غزه نشان می‌دهد که این کشور در ظاهرا نگرانی خود را بابت جان باختن غیرنظامیان فلسطینی ابراز می‌کند اما در باطن موافق قتل و عام فلسطینی‌ها توسط اسرائیل می‌باشد؛ به نوعی می‌توان گفت ایالات متحده اکنون شریک کامل جنایات جنگی اسرائیل است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما