plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹
کد مطلب : ۳۷۳۹۰

حملات گسترده جنگنده های متجاوز صهیونیستی به اهدافی در حلب سوربه

منابع سوری بامداد امروز جمعه اعلام کردند که جنگنده های متجاوز رژیم صهیونیستی در حملات گسترده اهدافی در حومه شهر حلب و نزدیکی فرودگاه حلب را هدف قرار داده و بیش از 33 نظامی و غیرنظامی را به شهادت رساندند.
حملات گسترده جنگنده های متجاوز صهیونیستی به اهدافی در حلب سوربه
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، خبرگزاری رسمی سوریه با تایید حمله اسرائیل به نقاطی در حومه حلب، از شهادت و مجروح شدن شماری خبر داده است.

بنا بر این گزارش پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در آسمان حلب واقع در شمال این کشور مقابله و تعدادی از موشکهای شلیک شده را رهگیری است.

این گزارش حاکیست، زمین های زراعی در اطراف فرودگاه خلب و حومه شهر السفیره در استان حلب هدف حملات موشکی قرار گرفته است.

به نوشته خبرگزاری سانا، در حملات سحرگاه جمعه رژیم صهیونیستی، تعدادی نظامی و غیرنظامی به شهادت رسیده اند اما شمار دقیق آنها هنوز مشخص نشده است.

براساس این گزارش، یک منبع نظامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: حدود ساعت یک و 45 دقیقه بامداد جمعه، دشمن اسرائیلی به جنوب شرقی حلب حمله هوایی کرد و نقاطی را در حومه حلب هدف قرار داد که منجر به تلفات نظامیان و غیرنظامیان و آسیب به اموال خصوصی و عمومی شده است.

به گزارش الجزیره، دو منبع امنیتی به رویترز گفتند که حملات رژیم صهیونیستی به مناطقی در حلب سوریه منجر به وقوع انفجارات متعدد و شهادت بیش از 33 نظامی و غیرنظامی از جمله چند رزمنده حزب الله لبنان شد.

عصر دیروز پنجشنبه نیز حملات هوایی اسرائیل به حومه دمشق به شهادت دو غیرنظامی منجر شد.

انتهای پیام/*
 
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما