plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۳۶۲۱۴

واکنش سوریه به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به دمشق

وزارت خارجه سوریه در واکنش به حمله هوایی و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به دمشق که منجر به شهادت تعدادی از نیروهای سوری و شهادت ۵ مستشار نظامی جمهوری اسلامی ایران شد، خواستار اقدام فوری جامعه جهانی برای توقف جنایات این رژیم و اخلال آن در صلح منطقه ای و بین المللی شد.
واکنش سوریه به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به دمشق
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، وزارت امور خارجه سوریه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که تجاوز ددمشانه رژیم اسرائیل به یکی از محله های مسکونی دمشق و قتل عام مردم توسط این رژیم در فلسطین اشغالی ماهیت جنایتکارانه این رژیم و رهبرانش را ثابت کرد.

این وزارتخانه از جامعه جهانی اقدام فوری برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان بیگناه را که مخل امنیت و صلح منطقه ای و بین المللی و ناقض منشور ملل متحد و اهداف آن می باشد، خواستار شد.

در پی حمله موشکی پیش از ظهر شنبه جنگنده‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی به دمشق پایتخت سوریه که به شهادت ۵ مستشار نظامی سپاه و مدافعان حرم پاسدار و مجروح شدن تعدادی دیگر شد، براساس اعلام روابط عمومی کل سپاه: حجت‌الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی و سعید کریمی و محمدامین صمدی در حمله رژیم صهیونیستی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه ایران نیز با مجکوم کردن این حمله تروریستی و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: بی‌تردید خون این شهیدان والامقام هدر نخواهد رفت و جمهوری اسلامی ایران علاوه بر پیگیری سیاسی، حقوقی و بین‌المللی این اقدامات متجاوزانه و جنایتکارانه، حق خود را در پاسخ متقابل به تروریسم سازمان یافته رژیم جعلی صهیونیستی در زمان و مکان مقتضی محفوظ می‌داند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما