plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱
کد مطلب : ۳۷۳۵۳
رئیس سازمان امنیت فدرال روسیه مدعی شد

سرویس های ویژه اوکراین در حمله به کروکوس همکاری کرده اند

در حال شناسایی همه افراد دخیل در این حمله هستیم
الکساندر بورتنیکوف رئیس سازمان امنیت فدرال روسیه گفت که سرویس های ویژه اوکراین در حمله تروریستی در تالار شهر کروکوس همکاری کرده اند.
سرویس های ویژه اوکراین در حمله به کروکوس همکاری کرده اند
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، بورتنیکوف در مصاحبه با روزنامه نگار پاول زاروبین خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که این اقدام هم توسط خود اسلام گرایان تندرو و هم طبیعتاً توسط سازمان های اطلاعاتی غربی تهیه شده است. خود سرویس های ویژه اوکراین مستقیماً به این موضوع مرتبط هستند.

بورتنیکوف تصریح کرد که مشتری هنوز سفارش دهنده نشده است، اما سرویس های ویژه می دانند که چه کسی عاملان را سازماندهی و استخدام کرده است. وی افزود که این اداره تمام تلاش خود را برای شناسایی سازمان دهندگان این حمله تروریستی انجام خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد که در همان زمان، مشخص است که کی‌یف به شبه نظامیان در خاورمیانه آموزش داده است. به گفته وی، تروریست ها می خواستند به اوکراین فرار کنند. بورتنیکوف افزود که سرویس های ویژه روسیه هر کاری انجام دادند تا از این اتفاق جلوگیری کنند.

این مقام گفت: راهزنان قصد داشتند به خارج از کشور و به خاک اوکراین بروند. طبق اطلاعات عملیاتی اولیه ما، در آنجا منتظر آنها بودند. راز کوچکی را به شما می گویم: از طرف دیگر آنها می خواستند به عنوان قهرمان از آنها استقبال شود.

وی افزود: اکنون سازمان امنیت فدرال به همراه سرویس های اطلاعاتی کشورهای دوست در حال شناسایی همه افراد دخیل در این حمله تروریستی هستند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما