plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۳۷۲۷۱

سازمان بهداشت جهانی از 410 حمله به مراکز درمانی غزه خبر داد

دفتر هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد (اوچا) و سازمان بهداشت جهانی در بیانیه‌ای، همه را به حمایت از غیرنظامیان از جمله بیماران، مجروحان و کارکنان بخش بهداشت در باریکه غزه و احترام به قوانین بین المللی دعوت کرد.
سازمان بهداشت جهانی از 410 حمله به مراکز درمانی غزه خبر داد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، اوچا در بیانیه‌ای اعلام کرد در سایه ادامه حملات اسراییل به بیمارستان الشفا باید تاکید کرد که هدف قرار دادن بیمارستان‌ها و مراکز درمانی امری ناشایست به شمار می رود.

از سوی دیگر سازمان بهداشت جهانی نیز اعلام کرد: از 7 اکتبر گذشته (15 مهر ماه/ آغاز عملیات طوفان الاقصی) 410 حمله به مراکز درمانی باریکه غزه انجام شده که به قربانی شدن صدها نفر و وارد آمدن خسارت به حدود 100 ساختمان و همچنین بیش از 100 آمبولانس منتهی شده است.

از سوی دیگر این سازمان بین المللی تاکید کرد در همین دوره زمانی 403 حمله به مراکز درمانی کرانه باختری نیز انجام شده است.

در تازه ترین جنایت اشغالگران علیه مراکز درمانی غزه و در چهارمین روز متوالی، عملیات نظامی اشغالگران در بیمارستان الشفا و بازداشت پزشکان، پرستاران و مجروحان بیمارستان ادامه دارد. ارتش اشغالگر همچنین دست به کشتار غیرنظامیان در منطقه واقع در مجمتع بیمارستانی الشفا می‌زند.

بنابر این گزارش، نیروهای رژیم صهیونیستی به قتل 140 شهروند اغلب از غیرنظامیانی که در بیمارستان شفا بودند، اذعان کرده است.

ارتش اشغالگر همچنان پزشکان، پرستاران و مجروحان بیمارستان الشفا را تحت بازداشت قرار داده و نیروهای صلیب سرخ، امدادی و دفاع شهری را از ورود به بیمارستان و یا ورود به خانه‌های محاصره شده در اطراف بیمارستان منع می‌کند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما