plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۰
کد مطلب : ۳۷۲۷۰

الحوثی: فاجعه غزه ماهیت خون آشامی آمریکا و رژیم صهیونیستی را برملا کرد

رهبر جنبش انصارالله یمن طی سخنانی با اشاره به فاجعه کشتار فلسطینیان غزه خاطرنشان کرد که این جنایتگری ماهیت خونخواری آمریکا و رژیم صهیونیستی را بر ملا کرد.
الحوثی: فاجعه غزه ماهیت خون آشامی آمریکا و رژیم صهیونیستی را برملا کرد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن شامگاه پنجشنبه طی سخنانی که به صورت زنده از شبکه خبری العالم درحال پخش است، اظهار داشت: فاجعه غزه برای افشای حقیقت در مورد آمریکا و اسراییل که از بدو تولد غیرقانونی خود خون بی گناهان را می مکند، کافی است.

وی افزود: فاجعه غزه بسیار بزرگ و در دنیا بی سابقه است به طوری که علیه هیچ کشور مورد تهاجم و در هیچ جنگی، سابقه نداشته است.

الحوثی خاطرنشان کرد، آنچه در غزه اتفاق می افتد داستان سرایی نیست بلکه به معنای واقعی، مصیبت و درد است.

رهبر انصارالله یمن افزود: آمریکا علی رغم هشدارهای سازمان ملل و موسسات بین المللی بر بی توجهی به استفاده از گرسنگی دادن مردم فلسطین به عنوان یک سلاح اصرار دارد.

وی گفت: اوضاع فاجعه بار بهداشت و سلامت در غزه از نتایج حملات شدید رژیم صهیونیستی و از بین رفتن امکانات بهداشتی و پزشکی است. دشمن این هفته حمله جدیدی را به مجتمع پزشکی شفا در باریکه غزه آغاز کرده است.

عبدالملک الحوثی با بیان این که کشورهای عرب سازشکار با رژیم صهیونیستی، عاملان جنایات غزه را به عنوان کبوتر صلح معرفی کردند، تصریح کرد، دشمن به دنبال برهم زدن وضعیت امنیتی غزه، گسترش هرج و مرج و بازگشت دوباره به غزه و کنترل بر آن است.

وی گفت: مجاهدان در غزه به جنگ دلیرانه و مقابله خود با دشمن اسرائیلی، ضربه به نظامیان و ادوات نظامی این رژیم ادامه می دهند. استواری مجاهدان غزه نشانه اتکا به خداوند و الگویی برای نسل های بعدی است.

الحوثی خاطرنشان کرد، دشمن اسرائیلی در تلاش شرایطی ایجاد کند تا کنترل اوضاع در باریکه غزه را در دست خود بگیرد.

وی تصریح کرد، دشمن در تلاش است تا از طریق وضع قوانین جدید خدمت اجباری، خسارات و تلفات نظامیان خود را جبران کند اما اکنون با طرد شدید گروه هایی که کینه‌توزترین افراد نسبت به فلسطینی ها هستند، مواجه است.

الحوثی گفت: دشمن نتوانست تسلط خود را بر غزه عملی کند و از دست مجاهدان مقاومت خلاص شود و اسیران خود را بازگرداند، رژیم صهیونیستی نتوانست تصویری از پیروزی را برای خود ترسیم کند.

وی در ادامه افزود: از جمله مواردی که بر وضعیت اقتصادی دشمن اسرائیل تأثیر گذاشت، اختلال در بندر ام الرشراش بود که دشمن آن را «ایلات» می نامد.

عملیات یمن علیه رژیم صهیونیستی با18 موشک و یک پهپاد

رهبر انصارالله یمن گفت: این هفته طی عملیاتی با 18 موشک بالستیک و بالدار و یک پهپاد علیه رژیم صهیونیستی از سوی جبهه یمن صورت گرفت.

الحوثی خاطرنشان کرد، جبهه لبنان نیز که مستقیماً با دشمن اسرائیلی درگیر نیرد است، همچنان حملات خود و هدف قرار دادن دشمن ادامه می دهد و خسارا ت زیادی بر آن تحمیل کرده است.

وی گفت: این مرحله از نبرد با دشمن صهیونیستی مرحله ای محوری، تاریخی و سرنوشت ساز است و اهمیت و پیامدهای آینده خود را دارد.

هدف قرار دادن بندر ایلات با موشک دوربرد و پیشرفته یمن

رهبر انصارالله یمن افزود: موشک توسعه یافته ما دشمن اسرائیلی را غافلگیر کرد و افق جدیدی را برای برادران ما در بخش نیروی موشکی در توسعه موشک های دوربرد گشود. این موشک با امکانات مانورپذیری و نام کام گذاشتن سیستم های رهگیری آمریکا و اسرائیل توانست به بندر ام الرشراش (ایلات) برسد و آن را هدف قرار دهد.

الحوثی در ادامه گفت: مجموع حملات و بمباران نیروی دریایی آمریکایی-انگلیسی در حمایت از دشمن اسرائیلی علیه کشورمان بالغ بر 407 حمله بوده است.

رهبر انصارالله یمن افزود: «آمریکا وجود با استفاده از توانمندی‌ها و تسلیحات پیشرفته خود، شکست خورده است و به شکست خود در بازدارندگی و جلوگیری از عملیات کشورمان در حمایت از فلسطین اعتراف می کند.»

وی ادامه داد: «مجموع حملات و بمباران‌های دریایی آمریکایی-انگلیسی در حمایت از دشمن اسرائیلی علیه یمن، بالغ بر 407 حمله بوده است.»

سید عبدالملک الحوثی ادامه داد: « طی هفته جاری در راستای حمایت‌های دشمن آمریکایی و انگلیسی از دشمن اسرائیل، 31 حمله و بمباران دریایی علیه یمن صورت گرفت. از ابتدای عملیات تاکنون 479 موشک و پهپاد پرتاب شده است.»

سید الحوثی تصریح کرد: «نیروهای مسلح ما عملیاتی را برای هدف قرار دادن ناوهای اسرائیلی و آمریکایی در دریای سرخ و عرب انجام دادند. شکست آمریکا و انگلیس در ناتوانی در حفاظت از کشتی های متعلق به دشمن اسرائیل آشکار است.»

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما