plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۳۷۲۴۱
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تصریح کرد

برنامه‌ای برای افزایش قیمت و عرضه سوخت با نرخ سوم در دستور کار دولت قرار ندارد

سهمیه بنزین هزار و ۵۰۰ تومانی همچنان ۶۰ لیتر در ماه است
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی امروز با صدور اطلاعیه‌ای برخی اخبار منتشر شده در رسانه‌ها و فضای مجازی درباره عرضه سوخت با نرخ سوم را تکذیب و اعلام کرد: به اطلاع می‌رساند تمام تلاش خادمان مردم در دولت سیزدهم برای رفاه و آسایش هموطنان در سفرهای نوروزی است و هم اکنون هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت و عرضه سوخت با نرخ سوم در دستور کار دولت قرار ندارد.
برنامه‌ای برای افزایش قیمت و عرضه سوخت با نرخ سوم در دستور کار دولت قرار ندارد
به گزارش سرویس اقتصادی ایصال نیوز، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی امروز، چهارشنبه اول فروردین با صدور اطلاعیه‌ای برخی اخبار منتشر شده در رسانه‌ها و فضای مجازی درباره عرضه سوخت با نرخ سوم را تکذیب و اعلام کرد: با توجه به موج جدید تکراری و نخ‌نمای دروغ‌پردازی‌های رسانه‌های بیگانه مبنی بر افزایش قیمت سوخت با سناریوی قیمت سوم، ضمن آرزوی اوقات و لحظاتی خوش برای تمامی مسافران نوروزی به اطلاع می‌رساند تمام تلاش خادمان مردم در دولت سیزدهم برای رفاه و آسایش هموطنان در سفرهای نوروزی است و هم اکنون هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت و عرضه سوخت با نرخ سوم در دستور کار دولت قرار ندارد.

سهمیه بنزین هزار و ۵۰۰ تومانی سواری‌های شخصی همچنان ۶۰ لیتر در ماه است و تغییری نکرده است. همچنین ذخیره سهمیه بنزین هزار و ۵۰۰ تومانی که تا قبل از کرونا ۶ ماه بود و در دوران کرونا به ۹ ماه افزایش یافته بود، مجددا به ۶ ماه بازگشته است.

در ۲ سال اخیر بارها شایعاتی درباره گران کردن بنزین مطرح شده که هیچ یک درست نبوده است. درباره تغییرات فنی در توزیع بنزین آزاد نیز عده ای تلاش دارند تا محدودیت‌های گسترده در توزیع بنزین را القا کند که نادرست بودن این ادعاها در ۲ سال اخیر اثبات شده است.

مردم در استفاده از کارت‌های جایگاه‌های سوخت محدودیتی ندارند و می‌توانند پس از استفاده از سهیمه بنزین آزاد کارت‌های سوخت خود، از کارت‌های سوخت جایگاه‌ها نیز استفاده کنند. آمارها حاکی است که اکثریت قابل توجه مردم تا پیش از این نیز برای استفاده از بنزین آزاد، از کارت‌های سوخت جایگاه‌ها استفاده می‌کردند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما