plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۳۷۲۴
در جمع علما و روحانیون استان کردستان

رئیسی: افرادی که می‌خواهند در جامعه فساد را رواج دهند بدانند که پایان عمر آن‌ها فرا رسیده است

ضرورت تجهیز دادگستری‌ها برای برخورد با اخلالگران امنیت اقتصادی و اجتماعی
رئیس قوه قضاییه با هشدار به مفسدان و افرادی که می‌خواهند در جامعه فساد را رواج دهند، گفت‌: بدانند که پایان عمر آن‌ها فرا رسیده است و به آن‌ها اجازه هیچگونه اقدامی داده نخواهد شد. امروز دلسوزان به این نظام نخواهند گذاشت که چنین چیزی اتفاق بیفتد.
رئیسی: افرادی که می‌خواهند در جامعه فساد را رواج دهند بدانند که پایان عمر آن‌ها فرا رسیده است
به گزارش ایصال نیوز، آیت الله رئیسی در جمع علما و روحانیون استان کردستان اظهار کرد: رصدکنندگان علم و دانش در جامعه، دیده بانانی هستند که نمی‌گذارند ساحت دین به تحجر و التقاط و تفکر‌های تکفیری آلوده شود و دین و افکار عمومی جامعه را از هرگونه انحراف حفظ می‌کنند.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه امروز دین در معرض هجوم دشمن قرار گرفته است، ادامه داد: در سایت‌ها، رسانه‌های مجازی و در عرصه‌‎های مختلف تلاش می‌کنند که در دل مردم شبهه ایجاد کنند و مردم را با تردید مواجه نمایند.

رئیس قوه قضاییه خطاب به علما و روحانیون استان کردستان تاکید کرد: بر شما و بر همه عالمان است که برای افزون کردن معنویت جامعه، پیش بینی آنچه که دشمن دارد انجام می‌دهد و پیشگیری از آنچه دشمن به دنبال تحقق آن است تلاش کنند و ایمان و معنویت برای جامعه سرمایه بزرگی است.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه امروز نظامی بر اساس دین و آموزه‌های دینی برپا شده است، اظهار کرد: این نظام باید به عنوان نظام مبتنی بر چهار اصل اساسی اقامه صلاه، ایتای زکات، امر به معروف و نهی از منکر باشد و مطلقا در این جامعه فساد چه در زندگی فردی و چه در زندگی اجتماعی، قابل پذیرفتن نیست.

وی ادامه داد: هاضمه این نظام فساد نمی‌پذیرد، چون هاضمه نظام بر حق قرار داده شده است.

رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه هاضمه انقلاب اسلامی مطلقا فسادپذیر نیست، گفت: هاضمه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی مطلقا فساد را نمی‌پذیرد و اجازه نمی‌دهد فساد در هیچ کجا لانه کند. ممکن است افرادی از روی هواهای نفسانی و از روی دست اندازی به بیت المال و دچار کجی و زشتی شدن، مرتکب فساد و خطا شوند اما بنای نظام اسلامی بر نپذیرفتن فساد است.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: به عنوان خدمتگزاران با همه وجود تلاش خواهیم کرد که به هیچ عنوان فساد در هیچ کجا لانه نکند و هرکجا که در نظام اداری، قضایی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی بخواهد آلوده به فساد شود به هیچ عنوان برای مردم و ذات انقلاب اسلامی و خون‌های پاک و مطهری که در این سرزمین‌ها برای پاسداری و صیانت از ارزش‌های الهی ریخته شده، قابل پذیرش نیست.

رئیس قوه قضاییه در قسمت دیگری از اظهاراتش که با شعارهای حمایتی حضار در این جلسه همراه شد، با هشدار به مفسدان و افرادی که می‌خواهند در جامعه فساد را رواج دهند، گفت‌: بدانند که پایان عمر آن‌ها فرا رسیده است و به آن‌ها اجازه هیچگونه اقدامی داده نخواهد شد. امروز دلسوزان به این نظام نخواهند گذاشت که چنین چیزی اتفاق بیفتد.

وی در واکنش به شعارهای حمایتی حضار گفت: خداوند شماها را حفظ کند. پرچمی که به دست رهبری است پرجم ضد فساد است و ما هم همه سربازان این میدان هستیم و ان‌شاءالله هرکداممان بتوانیم وظیفه خود را انجام دهیم.

آیت الله رئیسی تاکید کرد: با جدیت این امر دنبال خواهد شد و یک امر مقطعی و موسمی نیست و امواجی است که همه فساد را از بین خواهد برد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما