plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۳۷۲۲۱
در رزمایش نوروزی ۱۴۰۳ فرماندهی انتظامی تهران بزرگ

سردار رادان: تلاش می‌کنیم که سال ۱۴۰۳ توأم با امنیت بیشتر برای مردم باشد

تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم
فرمانده فراجا با بیان این‌که شهرهای مسافرپذیر در زمره پوشش کامل نیروی انتظامی قرار دارند، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم آرامش و امنیت را به گونه‌ای رقم بزنیم که سال ۱۴۰۳ توأم با امنیت بیشتر برای مردم باشد؛ اجازه نمی‌دهیم که گردن‌کشان و قانون‌گریزان بر مردم چیرگی داشته باشند.
سردار رادان: تلاش می‌کنیم که سال ۱۴۰۳ توأم با امنیت بیشتر برای مردم باشد
به گزارش سرویس اجتماعی ایصال نیوز، سردار احمدرضا رادان روز سه‌شنبه در رزمایش نوروزی ۱۴۰۳ فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در محل میدان آزادی با تبریک ایام ماه مبارک رمضان و پیشاپیش سال نو به مردم ایران زمین و پرسنل فراجا افزود: سالی که آخرین لحظات آن را طی می‌کنیم با تقدیم بیش از ۹۰ شهید در راه آرامش و امنیت مردم پست سر گذاشتیم مردمی که شایسته بهترین‌ها خاصه در بعد امنیت و انتظام هستند.

وی ادامه داد: در حالیکه در نوروز و تعطیلات زمانی حاصل می‌شود تا مردم خستگی یک سال را از تن بیرون کرده و استراحتی توأم با آرامش انجام دهند، مجاهدان فی سبیل‌الله نیروی انتظامی در بهار قرآن و طبیعت از آسایش خود گذشته تا امنیت و آرامش مردم را پایداری کنند، آنها بر این عهد ایستاده و امروز نمونه‌ای از آمادگی خود در کشور را به نمایش گذاشتند.

فرمانده فراجا تاکید کرد: امروز پلیس خدمتگزار از مرز، شهر به شهر، روستاها، خیابان‌ها و جاده‌های سراسر کشور آماده‌باش قرار گرفته تا خادمان خوبی برای مردم باشند، شهرهای مسافرپذیر در زمره پوشش کامل نیروی انتظامی قرار دارند.

وی یادآور شد: تلاش می‌کنیم آرامش و امنیت را به گونه‌ای رقم بزنیم که سال ۱۴۰۳ توأم با امنیت بیشتر برای مردم باشد؛ اجازه نمی‌دهیم که گردن‌کشان و قانون‌گریزان بر مردم چیرگی داشته باشند.

سردار رادان اظهار کرد: سارقان تحت رصد کامل پلیس هستند و با قاچاقچیان کالا و مواد مخدر نیز برخورد لازم صورت گرفته و رصد و پایش مرزها را نیز با دقت انجام می‌دهیم.

به گفته وی، امروز رزمایش پلیس پایتخت با چند هزار خودرو، موتور و یگان‌های انتظامی، آگاهی و راهور در شرق و غرب تهران بزرگ برنامه‌ریزی شده تا با تلاش بی وقفه در خدمت مردم باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور اضافه کرد: امیدواریم همه شهروندان با رعایت مقررات و مسایل امنیتی و انتظامی در نگهداشت وسایل خود همکاران خوبی برای پرسنل نیروی انتظامی باشند.

وی از خانواده‌های مجاهدان فی سبیل‌الله نیروی انتظامی عذرخواهی کرد که امسال هم در تعطیلات باید صبوری بیشتری داشته باشند تا این امر مهم در آماده‌باش همسران و فرزندان آنها برای تأمین امنیت و آرامش مردم اثرگذار باشد. ا یر نا 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما