plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۳۷۱۵۰

گزارشگر سازمان ملل: اسرائیل در حال ریشه‌کن نمودن ملت فلسطین است

فرانچسکو آلبانیز گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور فلسطین در توصیف تجاوز وحشیانه و ادامه‌دار رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه اعلام کرد: «اسرائیل» در حال ریشه‌کن نمودن یک ملت است.
گزارشگر سازمان ملل: اسرائیل در حال ریشه‌کن نمودن ملت فلسطین است
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، این مقام سازمان ملل متحد در واکنش به بیانیه فیلیپ لازارینی رئیس سازمان امداد رسانی به آوارگان فلسطینی (آنروا) در شبکه اجتماعی ایکس تاکید کرد جنایات ارتکابی رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطینی در 5 ماهه گذشته در مساحتی به اندازه شهر فیلادفیا در آمریکا رخ داده است.

لازارینی در بیانیه روز گذشته خود اعلام کرد تعداد کودکان کشته شده در غزه از 7 اکتبر بیش از کودکان کشته شده در جنگ‌های 4 سال گذشته در جهان است.

رئیس آنروا نموداری را به نمایش گذاشت که بر اساس داده‌های سازمان ملل متحد و وزارت بهداشت فلسطین در غزه تهیه شده است و نشان دهنده تعداد کودکان کشته شده در غزه از 7 اکتر تا 29 فوریه گذشته است و بیانگر آن است که تعداد آنها بیش از کودکان کشته شده در جنگ‌های 4 سال گذشته در جهان است.

اطلاعات رسمی حاکی از آن است که در 4 سال گذشته مجموعاً 12193 کودک در جنگ‌های اتفاق افتاده در سراسر جهان کشته شده‌اند و این در حالی که است که در غزه تاکنون بیش از 12300 کودک به شهادت رسیده‌اند.

با وجود آغاز ماه مبارک رمضان رژیم صهیونیستی همچنان به جنگ ویرانگر خود علیه باریکه غزه که از 7 اکتبر 2023 آغاز شده ادامه می‌دهد و نتیجه آن بر جای ماندن ده‌ها هزار شهید و مجروح بوده که بیشتر آنان زنان و کودکان هستند. این جنگ همچنین باعث به وجود آمدن فاجعه‌ انسانی بی سابقه و ویرانی گسترده زیر ساخت‌های نوار غزه شده که نتیجه آن وقوع یک نسل کشی در این منطقه است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما