plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۳۷۰۴۱

صادرات پرتقال با تمهید مشوق‌های صادراتی ادامه دارد

صادرات پرتقال برخلاف مطالب منتشر شده در فضای مجازی هم‌چنان ادامه دارد و با پیگیری معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی برای آن مشوق‌های صادراتی هم در نظر گرفته شده است.
صادرات پرتقال با تمهید مشوق‌های صادراتی ادامه دارد
به گزارش سرویس اقتصادی ایصال نیوز، معاون امور باغبانی در واکنش به انتشار خبر کذب توقف صادرات پرتقال منتسب به نامه مدیرکل امور صادرات گمرک جمهوری اسلامی ایران، اعلام کرد: صادرات پرتقال همچون گذشته ادامه دارد.

محمدمهدی برومندی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: نامه منتسب به گمرک مبنی بر توقف صادرات از ۲۲ اسفند سال جاری تا ۱۵ فروردین سال آینده، جعلی است و صادرات این میوه با وجود ذخایر مازاد بر نیاز داخل با ارایه مشوق‌های بازرگانی ادامه دارد.

وی از وجود ۶۰۰ هزار تن پرتقال ذخیره شده در استان مازندران خبر داد و افزود: این در حال است که در استان‌های جنوبی ارقام والنسیا در حال برداشت است.

معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، تولید پرتقال کشور را ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن اعلام کرد و گفت: با پیگیری معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهادکشاورزی تعهد ارزی ۴ ماهه در صادرات پرتقال به ۸ ماه افزایش یافته است و هیچ ممنوعیت و محدودیتی در صادرات آن اعمال نشده است .

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما