plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۳۷۰۱۴

هاشمی: وزارت ارشاد حامی هنر اصیل ایرانی و قانون است

اجرای موفق گروه علیرضا قربانی در اصفهان تا چند شب آینده ادامه دارد
قائم مقام و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان گفت:وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همیشه پشتیبان هنر اصیل ایرانی و قانون است و از هنرمندان حمایت می کند.
هاشمی: وزارت ارشاد حامی هنر اصیل ایرانی و قانون است
به گزارش سرویس فرهنگ ایصال نیوز، سید محمد هاشمی شامگاه سه شنبه در پایان کنسرت علیرضا قربانی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا این خواننده را هنرمندی خوب، دوست داشتنی، محبوب، متین و توانمند برشمرد.

وی اظهار داشت: متاسفانه شب گذشته(شامگاه دوشنبه) که قرار بر اجرای ۲ سانس بود به دلیل برخی ناهماهنگی های اجرایی صورت نگرفت.

قائم مقام و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: بر این اساس موفق نشدیم در خدمت شهروندانی باشیم که بلیط تهیه کرده بودند.

وی خاطرنشان کرد: ولی همینطور که آقای قربانی در پایان اجرای کنسرت اعلام کرد با تمدید اجرا و یا اضافه کردن یک سانس، امکان استفاده این دسته از شهروندان از هنر این خواننده خوب کشورمان فراهم خواهد شد.

هاشمی با تقدیر از مسوولان فرهنگی و اجرایی در رفع ناهماهنگی صورت گرفته گفت: با این اقدام هم حرمت قانون نگاه داشته شد و هم پاسداری خوبی از قانون شد و هم هنر اصیل ایرانی تکریم شد.

وی یادآور شد: ارزش ها، و اصالت های این سرزمین مورد احترام وحرمت بخش قابل توجهی از هنرمندان سرزمینمان هست که خیلی ارزشمند است.

قائم مقام و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ما به عنوان متولیان حوزه فرهنگی، مساله اول واصلی مان تکریم این ارزش ها و پاسداشت ارزش های اصیل خانوادگی، دینی، ملی و مذهبی و انقلابی است.

وی اضافه کرد: براین اساس موظف به تکریم هنرمندان خوب، اصیل و ارزشمند همانند علیرضا قربانی که به دلیل مضمون و انتخاب اشعار مورد توجه مردم بوده هستیم.

به گفته هاشمی، وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی به عنوان متولی حوزه فرهنگ، هنر و رسانه در صدور مجوزهایی که می دهد بیش از ۹۹ درصد بدون مشکل پیش می رود.

وی ادامه داد: گاهی تا هماهنگی هایی رخ می دهد که با همدلی همه دستگاه ها مرتفع خواهد شد.

به گزارش ایرنا، نخستین اجرای کنسرت علیرضا قربانی دیشب (شامگاه سه شنبه) در مجموعه سیتی سنتر اصفهان برگزار شد.

با توجه به حاشیه های پیش آمده در راستای برگزاری این‌کنسرت در روزهای اخیر، قائم مقام و معاون حقوقی وزیر فرهنگ و ارشاد با دستور شخص وزیر و در پی رفع دغدغه متدینان نسبت به رعایت موازین قانونی و شرعی در اجرای نخست این خواننده حضور دارند.

شب اول کنسرت علیرضا قربانی که قرار بود از ۱۴ اسفند آغاز شود، به دلیل برخی ناهماهنگی ها برگزار نشد و دیشب اولین شب اجرای گروه قربانی در اصفهان برگزار شد و شبهای آینده نیز ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما