plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۳۶۹۵۴

انهدام کشتی انگلیسی در دریای سرخ

منابع خبری گزارش دادند که کشتی انگلیسی «ام وی روبی مار» که ۱۳ روز پیش هدف حمله ارتش یمن در دریای سرخ قرار گرفته بود بطور کامل غرق شد.
انهدام کشتی انگلیسی در دریای سرخ
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، بر اساس گزارش رسانه های خبری، کشتی ام وی روبی مار متعلق به انگلیس به طور کامل در آبهای دریای سرخ غرق شد.

منابع خبری امروز گزارش داده بودند که جنبش انصارالله یمن بار دیگر اعلام کرد که در ازای ورود کمک های انسانی به باریکه غزه، اجازه می دهد تا کشتی غرق شده انگلیس از دریای سرخ خارج شود.

«محمد علی الحوثی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: بار دیگر تاکید می کنیم که پیشنهاد اجازه خارج کردن کشتی غرق شده انگلیسی در مقابل ورود کامیون های کمک های انسانی به منطقه محاصره شده باریکه غزه همچنان روی میز است.

نیروی دریایی یمن ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن ماه) کشتی باری ام وی روبی مار (M/V Rubymar) با پرچم بلیز و متعلق به انگلیس را در دریای سرخ هدف قرار داد.

از زمان آغاز جنگ علیه غزه و تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به این منطقه، یمن بارها به رژیم اسرائیل هشدار داده و خواستار توقف این جنگ شده، اما در نهایت در نوامبر۲۰۲۳ (آبان ۱۴۰۲) و پس از ادامه این درگیری‌ها در غزه، حملات علیه کشتی‌های مرتبط با این رژیم را در دریای سرخ آغاز کرده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما