plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴
کد مطلب : ۳۶۹۱۸
روابط عمومی سریال سلمان فارسی تأیید کرد

وقوع حادثه تلخ در سریال «سلمان فارسی»، ۲ هنرور را به کام مرگ کشاند

پایان فیلمبرداری فصل ایران باستان در عرض ۱۸ ماه آینده
فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» در شمال شاهرود، جان دو هنرور را گرفت.
وقوع حادثه تلخ در سریال «سلمان فارسی»، ۲ هنرور را به کام مرگ کشاند
به گزارش سرویس فرهنگ ایصال نیوز، احسان ناظم بکایی، روابط عمومی سریال «سلمان فارسی» ضمن تایید این خبر درباره جزئیات حادثه توضیح داد: حوالی ظهر امروز پنجشنبه ـ ۱۰ اسفندماه ـ متاسفانه بر اثر فرو ریختن آوار که مربوط به پلِ بازسازی شده بوده است، در محل فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» در منطقه شمال شاهرود دو نفر جان باختند و چهار نفر مصدوم شدند.

به گفته وی هر شش نفر آسیب دیده در این حادثه، هنرور بوده اند و افراد مصدوم که به چهار تن می رسند به بیمارستانی در شاهرود منتقل شده و تحت درمان هستند.

بر اساس این گزارش، حسین طاهری، تهیه‌کننده سریال «سلمان فارسی» در دی ماه امسال در گفت وگویی با ایسنا اعلام کرده بود که گروه سازنده سریال تا پایان زمستان ۱۴۰۲ در شاهرود خواهند ماند تا از فضای زمستانی منطقه برای پیشرفت صحنه‌های متنوع داستان استفاده ببرند. او تاکید کرده بود: تمام بناهای ساخته شده برای سریال «سلمان فارسی» با پی‌ریزی مناسب، مواد و مصالح ماندگار ساخته شده تا به عنوان یادگاری ارزشمند برای آیندگان باقی بماند.

طاهری با ابراز امیدواری برای پایان فیلمبرداری فصل ایران باستان در عرض ۱۸ ماه آینده، گفت: طبق جمع‌بندی انجام شده با سازمان یک سال و نیم آینده، مشغول فیلمبرداری فصل ایران باستان خواهیم بود و سپس فیلمبرداری فصل پایانی یعنی حجار را آغاز خواهیم کرد.ایسنا 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما