plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲
کد مطلب : ۳۶۹۰۳
در پی خودسوزی سرباز ۲۵ ساله نیروی هوایی ایالات متحده

اعتراض خلبانان آمریکایی به حمایت واشنگتن از نسل‌کشی در غزه برانگیخته شد

افزایش موج اعتراض‌ها در امریکا نسبت به جنگ غزه
پس از خودسوزی اعتراضی «آرون بوشنل» سرباز ۲۵ ساله نیروی هوایی ایالات متحده، ده‌ها خلبان آمریکایی با برپایی تجمع اعتراضی در مقابل سفارت رژیم اشغالگر در واشنگتن، همدستی دولت آمریکا در حمایت از نسل‌کشی در غزه را محکوم کردند.
اعتراض خلبانان آمریکایی به حمایت واشنگتن از نسل‌کشی در غزه برانگیخته شد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، با گذشت سه روز از خودسوزی اعتراضی آرون بوشنل در مقابل سفارت «اسرائیل» در واشنگتن، وزارت امور خارجه آمریکا در مورد این حادثه اظهار نظر و نسل‌کشی در باریکه غزه را محکوم کرد.

وزارت خارجه آمریکا در اظهار نظر خود در مورد این حادثه، به احساسات عمیق حاکم بر جامعه آمریکا در مورد تجاوز به غزه، اذعان کرد.

ده‌ها تن از خلبانان آمریکایی با برپایی تجمع اعتراضی در مقابل سفارت رژیم اشغالگر در واشنگتن، اقدامات دولت آمریکا در حمایت از نسل‌کشی در غزه را محکوم کردند.

یکی از معترضان در سخنانی در این تجمع گفت: «آنها به ما می گویند، یک بورس تحصیلی رایگان برای کالج دریافت خواهیم کرد، اما در مقابل از ما می خواهند چه اقدامی برایشان انجام دهیم؟»

وی با اعتراض به مشارکت دولت واشنگتن در جنایت علیه مردم مظلوم غزه، به شرکت کنندگان گفت: «من از شما می خواهم این روز بزرگ را به یاد داشته باشید و من خود تمام عمرم این کار را خواهم کرد.»

این زن معترض توضیح داد: «چه کسی برای این سرباز اعتراض و تظاهرات کرد؟ هیچ کس! فقط شما اعتراض کردید! چون قلب و احساس دارید و انسانیت در قلب شما موج می‌زند. من ایمان دارم که روزی انسانیت پیروز خواهد شد.»

وی در پایان آخرین گفته‌های آرون بوشنل را تکرار کرد که «من دیگر شریک جرم نسل‌کشی و جنایت در غزه نخواهم بود.»

منابع خبری روز یکشنبه از خودسوزی آرون بوشنل 25 ساله در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در واشنگتن در اعتراض به جنگ در غزه خبر دادند.

این افسر سابق آمریکایی هنگام خودسوزی فریاد می‌زد: من در نسل‌کشی علیه ملت فلسطین شریک نخواهم بود، فلسطین را آزاد کنید.

او قبل از اینکه اقدام به خودسوزی کند، گفته بود: خودسوزی امری هولناک است اما نه به اندازه جنایاتی که در غزه اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما