plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
کد مطلب : ۳۶۸۷۴

اسامه حمدان: اولویت حماس توقف جنگ، برچیدن محاصره و ورود کمک‌ها به غزه است

اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس اعلام کرد که طرح آتش بس در مذاکرات پاریس هنوز مورد توافق کامل قرار نگرفته است. دولت آمریکا تلاش می‌کند از طریق درز برخی اخبار در مورد توافق، بر افکار عمومی فلسطین تاثیر بگذارد.
اسامه حمدان: اولویت حماس توقف جنگ، برچیدن محاصره و ورود کمک‌ها به غزه است
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز و به نقل از رسانه های فلسطینی، «اسامه حمدان» از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس درباره آخرین تحولات غزه و مساله آتش بس ابراز نظر کرد.

وی در ارتباط با موضوع توقف جنگ غزه گفت: پیش‌نویس طرح آتش‌بس در پاریس هنوز مورد توافق قرار نگرفته است. رژیم صهیونیستی با پیش‌نویس توافق ارائه شده توسط آمریکا مخالفت کرده است.

اسامه حمدان تاکید کرد: ما معتقدیم پیش‌نویس توافق آمریکا و اعداد ذکر شده، در حقیقت خدعه و شانه خالی کردن از سوی رژیم اشغالگر است. طرح پیشنهادی در پاریس طرحی آمریکایی است و هدف آن دادن زمان بیشتر به نتانیاهو جهت آماده شدن برای حمله‌ای جدید است.

وی تاکید کرد: ما به دنبال توقف جنگ غزه و شکستن محاصره و آغاز بازسازی غزه بدون هرگونه محدودیت از طرف رژیم صهیونیستی هستیم. اولویت توقف جنگ و تهاجم دشمن، برداشتن محاصره و ورود کمک‌ها است و مبادله اسرا پس از آن انجام خواهد شد. دشمن صهیونیستی می‌خواهد از همه تعهدات طفره رود.

اسامه حمدان تاکید کرد: ترویج پیش‌نویس طرح ارائه شده اقدامی تبلیغاتی است که به خواسته‌های ما را محقق نمی‌کند. اگر قحطی و گرسنگی در غزه متوقف نشود و جنگ پایان نیابد، اجازه نخواهیم داد اوضاع این‌گونه پیش برود.

وی افزود: دولت آمریکا تلاش می‌کند از طریق درز برخی اخبار در مورد توافق، بر افکار عمومی فلسطین تاثیر بگذارد. افشای جزئیات سند پاریس با هدف اعمال فشار و ایجاد ضعف و سستی در میان فلسطینیان انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما