plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۳۶۸۱۲
رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور تأکید کرد

بازگرداندن اموال بابک زنجانی تاثیر مثبتی بر معادلات اقتصادی خواهد داشت

نظام جمهوری اسلامی با هیچ کس تعارف ندارد
رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور با بیان اینکه بازگرداندن اموال بابک زنجانی به کشور خبر خوبی قبل از انتخابات و شب عید برای مردم بود گفت: این خبر حتما در معادلات اقتصادی تاثیر مثبتی خواهد داشت. این اطمینان را به جامعه و مردم می‌دهیم که دولت، قوه قضاییه و دستگاه‌های امنیتی و نظارتی به وظایف خود در دفاع از مردم عمل می‌کنند.
بازگرداندن اموال بابک زنجانی تاثیر مثبتی بر معادلات اقتصادی خواهد داشت
به گزارش سرویس اجتماعی ایصال نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن درویشیان، در حاشیه بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با حضور در غرفه خبرگزاری میزان ضمن اشاره به شناسایی و انتقال اموال بابک زنجانی به کشور گفت: این پرونده از پرونده‌هایی است که ۱۰ سال مطرح است و با هماهنگی قوه قضاییه و دستگاه‌های امنیتی پیگیری شد.

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور گفت: پرونده آقای بابک زنجانی در حالی به این مرحله رسیده که بسیاری تصور می‌کردند انجام نمی‌شود، اما اینک اموالی که طلب بیت‌المال بود برگردانده شده است.

وی با بیان اینکه اموال بیت‌المال با تدبیر خوب قوه قضاییه و هماهنگی دستگاه‌های امنیتی و اطلاعات سپاه به بیت المال برگشت داده شد گفت: این موضوع خبر خوبی قبل از انتخابات و شب عید برای مردم بود حتما در معادلات اقتصادی تاثیر مثبتی خواهد داشت.

درویشیان با اشاره به آثار این موضوع در جامعه اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی با هیچ کس تعارف ندارد و به هر قیمتی شده حقوق بیت‌المال به مردم برخواهد گشت و این اطمینان را به جامعه و مردم می‌دهد که دولت، قوه قضاییه و دستگاه‌های امنیتی و نظارتی به وظایف خود در دفاع از مردم عمل می‌کنند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما