plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۳۶۷۸۵

دستور تخلیه هزاران نفر در استرالیا به دنبال آتش‌سوزی جنگلی صادر شد

امروز پنجشنبه هزاران نفر به دنبال آتش‌سوزی جنگلی بزرگ در ایالت ویکتوریا در غرب استرالیا دستور تخلیه محل سکونت خود را دریافت کردند.
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، سرویس اورژانس استرالیا از ساکنان در شهرهای «بیوفرت» و «راگلان» که میزبان بیش از دو هزار نفر است، و همچنین مناطق اطراف خواسته تا منطقه را تخلیه کرده و به سمت منطقه «بالارات» در ۹۵ کیلومتری غرب ملبورن حرکت کنند.

این آتش سوزی جنگلی خارج از کنترل در حدی است که نخست‌وزیر ایالت ویکتوریا گفت: بیش از یک‌هزار آتش‌نشان با پشتیبانی ۲۴ هواپیما و بیش از ۱۰۰ وسیله نقلیه برای مهار آتش در محل حضور دارند. قرار است تعداد بیشتری به آنها بپیوندند.

او در یک کنفرانس خبری گفت: ترک فوری منطقه، امن ترین گزینه برای مردم است. اگر در این مناطق هستید، لطفا به این توصیه توجه کنید، لطفا برای نجات جان خود همین حالا اقدام کنید.

بخش‌های وسیعی از ایالت ویکتوریا به دلیل آتش‌سوزی در حالت آماده‌باش قرار گرفته است و اداره هواشناسی روز پنجشنبه به دلیل وزش باد گرم و خشک و احتمال وقوع رعد و برق هشدارهای خطر آتش‌سوزی شدید برای چندین منطقه را صادر کرد.

افسر ارشد سازمان آتش نشانی ویکتوریا گفت که انتظار می رود آتش سوزی در غرب «بالارات» تا حدود نیمه شب تشدید شود. دمای بعدازظهر (به وقت محلی) در شمال غربی ویکتوریا بالاتر از ۴۰ درجه سانتیگراد بود.ا یر نا

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما