plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۳۶۷۴۸
چگونه اموال ملت ایران مسترد شد؟

سردار شریف نقش اطلاعات سپاه در بازگرداندن اموال بابک زنجانی را تشریح کرد

جزء موارد معدودی بود که اموالی با این وسعت به کشور بازگردانده شد
سخنگوی سپاه با قدردانی از قوه قضاییه در بازگرداندن اموال ملت ایران که توسط بابک زنجانی غارت شده بود، توضیحاتی را درباره همکاری سازمان اطلاعات سپاه در این موضوع ارائه کرد.
سردار شریف نقش اطلاعات سپاه در بازگرداندن اموال بابک زنجانی را تشریح کرد
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز،  سردار سرتیپ پاسدار رمضان‌شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی پیرامون همکاری سازمان اطلاعات سپاه برای بازگرداندن اموال ارزی بابک زنجانی به کشور گفت: بحث بابک زنجانی و اموال به غارت رفته مردم عزیز ایران، موضوعی است که افکار عمومی چندین سال در گیر آن بود و در این سال‌ها پیرامون این موضوع در حوزه رسانه و افکار عمومی خیلی بحث شد و موضوع مورد توجه و مورد مطالبه مردم بود که جا دارد تا از رئیس قوه قضائیه تشکر ویژه ای کنیم که برای برگشتن این اموال اهتمام خاصی داشتند.

وی اضافه کرد: سازمان اطلاعات سپاه مخصوصا در یک سال اخیر در دو موضوع، قوه قضائییه را کمک کرد، یک موضوع کشف و شناسایی این اموال بود که فرایند پیچیده‌ای داشت و بخش عمده آن در خارج از کشور بود.

وی اضافه کرد: نکته دوم هم موضوع برگرداندن این اموال به داخل کشور بود که سازمان اطلاعات سپاه با مدیریت مناسب و فرایند کار هوشمندانه‌ باوجود همه شرایطی که برای نقل و انتقال دارایی ها وجود داشت با طراحی های خوبی که با همکاری با قوه قضائیه انجام داد این اموال به کشور عزیزمان برگشت.

سردار ‌شریف یادآور شد: رسانه‌ها باید به موضوع احقاق حق ملت ایران که با مدیریت قوه قضائیه و همکاری سازمان اطلاعات سپاه و بقیه مجموعه هایی که کمک کردند این موضوع مهم اتفاق بیفتد، بپردازند و بتوانیم بخشی از این فضاسازی‌ رسانه‌ای که شکل گرفته بود، را خنثی کنیم.

سخنگوی سپاه تاکید کرد: کار بسیار بزرگی انجام شد، شاید جزء موارد معدودی بود که اموالی با این وسعت و با این حجم  به کشور بازگردانده شده است و از این بابت خدارا شاکر هستیم.

گفتنی است قوه قضاییه امروز در اطلاعیه ای به جزییات بازگرداندن اموال ارزی بابک زنجانی اشاره کرد و در بخشی از این اطلاعیه اعلام کرد که در پی تعامل سازنده ایجادشده بین دستگاه قضایی و سازمان اطلاعات سپاه، اموال بابک زنجانی با همکاری خودش در خارج از کشور شناسایی و اطلاعات جدیدی از دارایی‌های وی در اختیار مسئولان پرونده قرار گرفت.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما