plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۰
کد مطلب : ۳۶۶۳۲

مهار آتش‌سوزی در خط لوله سراسری گاز؛ محور بروجن-لردگان بازگشایی شد

فرماندار بروجن با اشاره به اینکه ساعت ۱:۵٠ یامداد چهارشنبه دو خط از چهار خط گاز سراسری دچار آتش سوزی شدند، اظهار کرد: در پی این حادثه، جاده به مدت دو ساعت بسته شد و با استقرار نیروهای امدادی و فروکش کردن آتش، جاده بازگشایی شد.
مهار آتش‌سوزی در خط لوله سراسری گاز؛ محور بروجن-لردگان بازگشایی شد
به گزارش سرویس اجتماعی ایصال نیوز، فتاح کرمی فرماندار بروجن گفت: « بامداد امروز چهارشنبه(25 بهمن) حادثه آتش‌سوزی باعث انفجار در خط لوله سراسری گاز در محدوده گردنه حلوایی شهرستان بروجن در استان چهارمحال و بختیاری شد که این اتفاق باعث رعب و وحشت مردم شهرهای بروجن، بلداجی و گندمان شد، به‌گونه‌ای که مردم خانه‌های خود را ترک کرده، به خیابان‌ها آمدند.»

فرماندار بروجن با اعلام این مطلب گفت: این خط لوله گاز که جزء خطوط سراسری گاز کشور است، در منطقه گردنه حلوایی دچار حریق و انفجار شد.

فتاح کرمی افزود: در پی این اتفاق محور ارتباطی بروجن به لردگان و خوزستان در مجاورت این خط لوله، به‌منظور مهار آتش سوزی و برقراری امنیت در جاده، بسته شد و تیم‌های امداد و نجات و آتش‌نشانی در محل مستقر شدند.

فرماندار بروجن از قطعی گاز این خط سراسری در پی این رخداد خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و به خودروهای عبوری مسیر ارتباطی بروجن به لردگان و خوزستان هم خسارتی وارد نشد.

کرمی با بیان این‌که حجم آتش به مرور فروکش کرد و اوضاع تحت کنترل درآمده، افزود: گاز شهری شهرهای بروجن، گندمان و فرادنبه هم که بر اثر این حادثه قطع شده بود، با تلاش مهندسان شرکت ملی گاز وصل شد.

فرماندار شهرستان بروجن گفت: این محور ساعتی بعد بازگشایی شد.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری: اوضاع در بروجن تحت کنترل است

خسرو کیانی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت شهرستان بروجن در پی انفجار خطوط لوله گاز، اظهار کرد: این حادثه شب گذشته در محدوده شهر گندمان اتفاق افتاد.

مدیرکل مدیریت بحران استان افزود: با حضور همه عوامل امدادی هلال احمر، آتش نشانی، امداد گاز، اورژانس، نیروهای انتظامی، مدیریت بحران، شرکت گاز، فرماندار، بخشدار، اعضای ستاد بحران شهرستان بروجن و نیروهای امدادی خطوط انتقال سراسری گاز منطقه ۴ آتش مهار شد و خطوط در حال تعمیر هستند.

کیانی تصریح کرد؛ خوشبختانه اوضاع تحت کنترل است و مشکل خاصی نیست.

وی خاطرنشان کرد: علت حادثه در دست بررسی است.

مرکز شهرستان بروجن در فاصله ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما