plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰
کد مطلب : ۳۶۶۱۶

حماس: نتانیاهو به جای توافق در پی طولانی‌تر کردن جنگ است

اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس فلسطین با تأکید بر اینکه هر توافقی که شامل توقف حملات به غزه نباشد، خواسته‌های ملت فلسطین را محقق نمی‌کند، گفت که پاسخ اسرائیل به پیشنهاد پاریس، فقط موانعی ایجاد کرده است که هیچ کمکی به حصول توافق نمی‌کند.
حماس: نتانیاهو به جای توافق در پی طولانی‌تر کردن جنگ است
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، اسامه حمدان در کنفرانس خبری روزانه خود در بیروت، شامگاه دوشنبه تأکید کرد که منطقه زمانی شاهد ثبات خواهد بود که حملات رژیم صهیونیستی به غزه متوقف گردد و کشور فلسطین به پایتختی قدس شرقی تشکیل شود.

حمدان با اشاره به اینکه رهبران مقاومت در حال انجام «مذاکرات دشواری» هستند و از هر طرحی که برای توقف حملات باشد، استقبال می‌کنند، در عین حال گفت: ما فقط بر سر تبادل اسرا مذاکراه نمی‌کنیم، بلکه مذاکرات ما برای توقف حملات است، ولی پاسخهای اسرائیل چیزی نیست که مقاومت خواستار آن است».

وی با تأکید بر اینکه هر توافقی که شامل توقف حملات به غزه نباشد، خواسته‌های ملت فلسطین را محقق نمی‌کند، خاطر نشان کرد: پاسخ اسرائیل به پیشنهاد پاریس، فقط موانعی ایجاد کرده است که هیچ کمکی به حصول توافق نمی‌کند.

این مقام حماس، رفتارهای نتانیاهو را «فریبکارانه» دانست و تأکید کرد: نتانیاهو هیچ اهمیتی به توافق نمی‌دهد و فقط به دنبال طولانی‌تر کردن مدت زمان جنگ است.

نتانیاهو به گونه‌ای سخن می‌گوید که گویا ارتش اسرائیل موفق به برچیدن حماس در مناطق مختلف غزه شده است؛ واقعیت بر خلاف این مسئله است.

حمدان در واکنش به حملات صهیونیستها به رفح زد و گفت: هر گونه حمله اسرائیل به رفح، صرفا اصرار به ادامه کشتار جمعی و گسترش جنایات علیه ملت ما در غزه است. آوارگان رفح مورد حملات وحشیانه‌ای قرار گرفتند که دهها شهید بر جا گذاشت.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما