plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۳۶۵۹۲
در حاشیۀ حضور در راهپیمایی 22 بهمن

رئیس سازمان انرژی اتمی:‌ سالگرد قطع دست آمریکا از کشور را جشن می‌گیریم

ملت ایران همچنان با شور و شوق در جشن‌ انقلاب شرکت می‌کنند
محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در حاشیۀ حضور در راهپیمایی 22 بهمن به خبرنگاران گفت: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در واقع سالگرد قطع ایادی استکبار جهانی به رهبری آمریکا از کشورمان است. ملت ایران همچنان با شور و شوق در جشن‌های سالگرد پیروزی حق بر باطل مشارکت می‌کنند.
رئیس سازمان انرژی اتمی:‌ سالگرد قطع دست آمریکا از کشور را جشن می‌گیریم
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز، "محمد اسلامی" رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران، در گفت‌وگویی با تلویزیون العالم گفت: با گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب، ملت ایران همچنان با شور و شوق در جشن‌های سالگرد پیروزی حق بر باطل مشارکت می‌کنند.

اسلامی افزود: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فقط سالگرد پایان حکومت پهلوی در ایران نیست بلکه سالگرد قطع ایادی استکبار جهانی به رهبری آمریکا از کشورمان است.

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر علیه نوار غزه، راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن را متفاوت از سال‌های قبل توصیف کرد که طی آن مشارکت‌کنندگان، بر حمایت‌شان از ملت فلسطین نیز تأکید کردند.

او در ادامه گفت: مردم ایران در راه دفاع از نظام جمهوری اسلامی در کشور فداکاری‌های زیادی کرده‌اند و به فضل انقلاب اسلامی، توانسته‌اند چالش‌ها را پشت سر گذاشته و با تمام قوا از ارزش‌های انقلاب و رهبری آن حمایت کنند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما