plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
کد مطلب : ۳۶۴۸۳
در نشست خانه اندیشمندان با موضوع مهاجرت نخبگان

ظریف: بجای اینکه عزت و امید برسازی کنند، ذلت و ناامیدی برسازی می کنند

سیاست و برنامه ریزی ما بر اساس آرزوهاست
وزیر امور خارجه پیشین جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه آقای اوباما می گوید اگر می توانستم یک پیچ و مهره از برنامه هسته ای ایران باقی نمی گذاشتم ولی «نمی توانم»؛ تصریح کرد: آن «ولی نمی توانم» را در ایران نمی گویند، بجای اینکه از حرف اوباما عزت و امید برسازی کنند، ذلت و ناامیدی برسازی می کنند. خب جوان ما چه کند؟ نتیجه چه می شود؟ جوان ما می رود.
ظریف: بجای اینکه عزت و امید برسازی کنند، ذلت و ناامیدی برسازی می کنند
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز، محمدجواد ظریف وزیر خارجه پیشین ایران در نشست خانه اندیشمندان با موضوع مهاجرت نخبگان گفت: من می رفتم کربلا در حرم امام حسین (ع) برادر جانباز حزب الله لبنان می خواست شانه بنده را ببوسد که شما برای اسلام و تشیع عزت آفریدید، در همان کربلا از در حرم داشتم می رفتم بیرون یک آقای روحانی ایرانی به من گفت که خدا ذلیلت کند که ما را ذلیل کردی! چطور است که یک مجاهد لبنانی فکر می کند ما عزت آفریدیم، یک روحانی ایرانی فکر می کند ما ذلت آفریدیم؟

مجاهد حزب الله پای تلویزیون لبنان نشسته واقعیت را دیده، روحانی ایرانی پای صداوسیما نشسته یک بمباران ذلت آفرینی شده است.

آقای اوباما می گوید اگر می توانستم یک پیچ و مهره از برنامه هسته ای ایران باقی نمی گذاشتم ولی «نمی توانم». آن «ولی نمی توانم» را در ایران نمی گویند. بجای اینکه از حرف اوباما عزت و امید برسازی کنند، ذلت و ناامیدی برسازی می کنند. خب جوان ما چه کند؟ نتیجه چه می شود؟ جوان ما می رود.

 ظریف: سیاست و برنامه ریزی ما بر اساس آرزوهاست!

وزیر خارجه پیشین ایران در نشست خانه اندیشمندان با موضوع مهاجرت نخبگان گفت: یکی از اقتصاددان ها به من گفت که از زمان پهلوی، برنامه های پنج ساله تا کنون بر اساس آرزو بوده، هیچ کدام بر اساس واقعیت نبوده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما