plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱
کد مطلب : ۳۶۴۸۰

حمله موشکی حزب الله لبنان به دو پایگاه نظامی صهیونیست‌ها

حزب الله لبنان امروز (یکشنبه) اعلام کرد که دو پایگاه نظامی اشغالگران صهیونیست را هدف حملات موشکی قرار داده است.
حمله موشکی حزب الله لبنان به دو پایگاه نظامی صهیونیست‌ها
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز و به نقل از رسانه های لبنان، حزب الله با انتشار بیانیه کوتاهی اعلام کرد که نیروهای مقاومت، موقعیت نظامی «السماقه» در بلندی های «کفرشوبا» و همچنین مزارع اشغالی «شبعا» را با موشک هدف قرار دادند که بر اثر آن، اهداف تعیین شده به طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفتند.

حزب الله همچنین تاکید کرد رزمندگان آن، موقعیت «رویسات العلم» در مزارع اشغالی شبعا را هدف حمله موشکی قرار دادند و در نتیجه آن، موشک های مقاومت به اهداف مورد نظر مستقیما اصابت کردند.

این در حالی است که رسانه های رژیم صهیونیستی با اشاره به تشدید حملات مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع نظامیان اشغالگر اعلام کردند که روز یکشنبه (15 بهمن) آژیر خطر ۱۸ بار در شهرک های صهیونیست نشین در شمال سرزمین های اشغالی به صدا درآمده است.

پایگاه لبنانی «النشره» به نقل از منابع وابسته به رژیم صهیونیستی با اشاره به تشدید درگیری در جبهه جنگ با مقاومت اسلامی لبنان، نوشت: رسانه های رژیم صهیونیستی با اشاره به حملات شدید روز گذشته رزمندگان حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست، اذعان کردند که شدت درگیری ها به حدی است که روز یکشنبه، روز عادی برای درگیری های جبهه شمالی محسوب نمی‌شود.

این رسانه‌ها با اشاره به حملات گسترده روز یکشنبه مقاومت اسلامی لبنان گزارش دادند: حدود ۱۵ عملیات از خاک لبنان انجام شد و آژیر خطر ۱۸ بار در شهرک های شمالی به صدا درآمد.

از سوی دیگر رژیم صهیونیستی مناطقی از «الضهیره» و «علما الشعب» را در لبنان با توپخانه هدف قرار داد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی کرده‌است.

عملیات‌های حزب‌الله درست یک روز پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی و همزمان با تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه آغاز شد. رسانه‌های رژیم صهیونیستی در این باره نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسراییل در این منطقه به دام افتاده‌ است.

رسانه جنگ مقاومت اسلامی لبنان روز یکشنبه اعلام کرد که حزب‌الله در ۱۲۰ روز جنگ، ۹۶۱ عملیات علیه رژیم صهیونیستی انجام داده است.

بر پایه این گزارش، در این حملات پایگاه‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و نظامیان این رژیم در شمال فلسطین اشغالی بارها هدف حملات موشکی و پهپادی قرار گرفته‌اند. ا یر نا 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما