plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۳۶۴۰۵

حمله ارتش آمریکا به پهپادهای یمنی با استفاده از جنگنده‌های اف-۱۸

شبکه سی.بی.اس آمریکا گزارش داد که ارتش این کشور بامداد پنجشنبه با استفاده از جنگنده‌های «اف-۱۸ سوپر هورنت» به پهپادهای یمن حمله کرده است.
حمله ارتش آمریکا به پهپادهای یمنی با استفاده از جنگنده‌های اف-۱۸
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، «نورا اوکانل» از سردبیران سی.بی.اس در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: یک مقام ارشد دفاعی در بحرین گفت، جنگنده‌های اف-۱۸ سوپر هورنت ۱۰ پهپاد را که آماده پرتاب بودند، در غرب یمن بمباران کردند.

از زمان شروع عملیات نظامی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، ارتش یمن در حمایت از مقاومت ملت فلسطین، چند کشتی رژیم صهیونیستی یا کشتی‌های حامل کالا که عازم سرزمین‌های اشغالی بود را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

آمریکا مدعی است که ائتلافی دریایی برای مقابله با عملیات ارتش یمن در دریایی سرخ ایجاد کرده است اما فرانسه، اسپانیا و ایتالیا با تایید خروج خود از این ائتلاف، از تحویل کشتی‌های جنگی خود به فرماندهی ایالات متحده خودداری کرده‌اند و تنها کشور عربی که حاضر به عضویت در آن شد، بحرین بود. آمریکا و انگلیس چندین بار به مواضعی در یمن حمله کرده‌اند.العالم 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما