plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۳۶۲۷
مدیر کل بازرسی وزارت صمت در نشست با مدیران بانک صنعت و معدن:

تخصیص منابع بانکی به تولید و صنعت سبب شکوفایی اقتصادی می‌شود

ضرورت تعامل با واحدهای تولیدی
مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت در نشستی با مسئولین بانک صنعت و معدن با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور از مدیران ارشد آن بانک خواست تا موجبات حفظ و توسعه اشتغال موجود و ایجاد بسترهای لازم جهت رونق تولید را فراهم کنند.
تخصیص منابع بانکی به تولید و صنعت سبب شکوفایی اقتصادی می‌شود
به گزارش ایصال نیوز، صادقی در این نشست از مدیران ارشد بانک صنعت و معدن خواست تا با تخصیص منابع بانکی به سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، تکمیل طرحهای نیمه تمام و کمک به توسعه واحدهای فعال، زمینه های لازم برای حفظ و توسعه اشتغال را فراهم و و واحدهای تولیدی را که با فشار مالی و اقتصادی ناشی از تحریم مواجه هستند، یاری کنند .

وی گفت: با شفاف سازی امور بانکی و ساماندهی فعالیت های شبکه بانکی و مشتریان، میتوان شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر آن بانک و افزایش میزان موفقیت آن در نیل به اهداف از پیش تعیین شده در جهت حمایت از واحدهای تولیدی چه در حوزه صنعت و چه در بخش معدن بود.

وی تعامل هر چه بیشتر و بهتر آن بانک با ستادهای تسهیل و رفع موانع تولید استانی و کشوری را یکی دیگر از راهکارهای افزایش میزان کارایی و موفقیت بانک صنعت و معدن بیان نمودند.

در ادامه این نشست حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بانک اظهار داشت : الویت آن بانک تعامل و همراهی هرچه بیشتر با واحدهای تولیدی و جلوگیری از تملک اموال و دارایی های ایشان وپرهیز از تبدیل آنها به واحدهای غیر فعال می باشد.

در خاتمه نیز مدیر کل بازرسی بیان داشت: در سال جاری که به فرموده رهبر معظم انقلاب سال رونق تولید نامگذاری گردیده و مورد تاکید مقام عالی وزارت نیز قرار گرفته است، یکی از راههای شکوفایی اقتصاد و سرعت بخشی به توسعه اقتصادی ، تخصیص هرچه سریعتر و به موقع منابع بانکی به واحدهای تولیدی ،صنعتی و کمک به تسریع در تکمیل و به بهره برداری رساندن طرحها می باشد.

ضمناً،در راستای پیگیری و اجرای منویات مقام عالی وزارت مبنی بر ارائه خدمات بهتر به تولیدکنندگان، بازدیدی سرزده از صرافی بانک صنعت و معدن به عمل آمد که در نتیجه آن اقدامات اصلاحی لازم در خصوص مدیریت و بهبود فرایند کار در آن مجموعه توسط مدیرعامل محترم بانک صنعت و معدن صورت پذیرفت.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : شاتا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما