plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۳
کد مطلب : ۳۶۱۱۰

دستگاه امنیتی کردستان عراق: حمله موشکی به اربیل ۴ کشته و ۶ زخمی برجای گذاشت

دستگاه امنیتی اقلیم کردستان عراق بامداد سه شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد در حملات موشکی به اربیل عراق ۴ نفر کشته و ۶ تن دیگر زخمی شدند.
دستگاه امنیتی کردستان عراق: حمله موشکی به اربیل ۴ کشته و ۶ زخمی برجای گذاشت
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، شورای امنیت اقلیم کردستان عراق بامداد سه‌شنبه در پی حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر عناصر تروریستی در منطقه از کشورهای منطقه خواست که به حاکمیت ارضی یکدیگر احترام بگذارند.

در بیانیه این شورا آمده است که ساعت ۲۳.۳۰ دقیقه دوشنبه شب، سپاه پاسداران ایران چندین منطقه در اربیل را با موشک بالستیک هدف قرار داد.

در ادامه بیانیه شورای امنیت اقلیم کردستان عراق آمده است: سپاه پاسداران گفته است که برخی از مواضع گروه‌های تروریستی مخالف ایران را هدف قرار داده است.

این بیانیه می گوید: اربیل منطقه باثباتی است که هیچ زمانی منشأ تهدید برای هیچ کشوری نبوده است.

این شورا بامداد سه شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:در حملات موشکی به اربیل چهار نفر کشته و ۶ تن دیگر زخمی شدند.

ساعتی قبل از آن، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از حمله موشکی و انهدام مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی ( موساد) در اقلیم کردستان عراق و مقر تروریست ها در ادلب سوریه خبر داده بود.

کشته شدگان این حملات موشکی در اربیل عراق از خانواده پیشرو دیزه ای سرمایه گذار کرد و مالک پروژه های بزرگ ساختمان سازی امپالا در کردستان و دیگر اماکن عراق است.

«مشعان الجبوری» همسایه پیشرو دزه ای در این باره گفته که وی به همراه شماری از اعضای خانواده‌اش در حمله موشکی سپاه به قصر نیمه ساخت وی که در مجاورت منزل من در مسیر ییلاق صلاح الدین قرار داشته کشته شده است.

صابرین نیوز نیز در معرفی دزه ای نوشت که وی نزدیک به خانواده بارزانی و شریک تجاری رژیم صهیونیستی بوده که در حمله موشکی به مقر موساد در شمال عراق کشته شده است.

شورای امنیتی اقلیم کردستان عراق به هویت کشته و زخمی های این حمله هیچ اشاره ای نکرده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از انهدام محل های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با جنایات اخیر تروریستی کرمان و راسک در سوریه با موشک های بالستیک پیش خبر داد.ایرنا 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما