plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۳۵۸۹۰

حزب‌الله: جنایت ترور العاروری و یارانش بدون مجازات نمی‌ماند

جنبش حزب الله لبنان با اشاره به پاسخ قطعی به ترور شهید العاروری در ضاحیه بیروت، تأکید کرد که این اقدام تروریستی حامل پیامهای سیاسی و امنیتی و تحول خطرناکی در مسیر جنگ محور مقاومت با دشمن صهیونیستی است.
حزب‌الله: جنایت ترور العاروری و یارانش بدون مجازات نمی‌ماند
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، جنبش حزب الله لبنان در واکنش به ترور شهید صالح العاروری نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، تأکید کرد که جنایت ترور این شهید فلسطینی، بی پاسخ نخواهد ماند.

حزب الله با اشاره به اینکه ترور العاروری و همرزمان شهیدش در بیروت را تجاوز خطرناکی به لبنان و حاکمیت این کشور می‌داند، تأکید کرد، این ترور حامل پیامهای سیاسی و امنیتی و تحول خطرناکی در مسیر جنگ محور مقاومت با دشمن است.

منابع خبری شامگاه سه شنبه از وقوع انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت و شهادت صالح العاروری و 6 نفر از فرماندهان و رزمندگان قسام خبر دادند.

 جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با انتشار بیانیه‌ای، رسما شهادت صالح العاروری نائب رئیس دفتر سیاسی این جنبش و دو نفر از فرماندهان و چهار عضو گردانهای القسام را در جریان حمله پهپادی صهیونیستها به جنوب لبنان تأیید کرد.

حزب الله هم بار دیگر تأکید کرد که به عهد و پیمان خود پایبند است، انگشتانش روی ماشه است و رزمندگانش در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد.

حزب الله لبنان در بیانیه خود با اشاره به اینکه دشمن پس از ۹۰ روز جنایت و کشتار در غزه و خانیونس، این بار به سیاست حذف فیزیکی و ترور مجریان و طراحان عملیات طوفان الاقصی روی آورده است، خاطر نشان کرد: جنایت امروز در تکمیل جنایت ترور سید رضی موسوی (از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه) است که در جبهه عملیاتی جدیدی رخ داده است.

این جنبش در پایان تصریح کرد، چنین جنایاتی فقط باعث خواهد شد که نیروهای مقاومت در فلسطین، یمن، سوریه، عراق و ایران، ایمان بیشتری به آرمانهای خود پیدا کنند و با قاطعیت بیشتر، به مسیر مقاومت و جهاد ادامه دهند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما